با حضور اساتید برجسته؛

نیک‌یاد پدر روابط عمومی ایران برگزار شد

۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۰:۱۸:۵۳
کد خبر: ۵۸۷۶۸۶
نیک‌یاد پدر روابط عمومی ایران برگزار شد
سومین نشست «روابط عمومی؛ علم تا عمل» به مناسبت نیک یاد هجدهمین سالگشت درگذشت دکتر حمید نطقی بنیانگذار و پدر روابط عمومی ایران برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، سومین نشست «روابط عمومی؛ علم تا عمل» به مناسبت نیک یاد هجدهمین سالگشت درگذشت دکتر حمید نطقی بنیانگذار و پدر روابط عمومی ایران با مشارکت و میزبانی هتل اسپیناس پالاس به عنوان حامی فعالیت های روابط عمومی 25 تیر ماه 1396 برگزار شد،  در این نشست پروفسور مهدی محسنیان راد استاد ارتباطات دانشگاه های علامه طباطبایی و امام صادق (ع)، پروفسور علی محمدی استاد ارتباطات دانشگاه ناتینگهام ترنت انگلستان، استاد میرزا بابا مطهری نژاد رئیس انجمن روابط عمومی ایران، زهرا سعیدی رییس فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس شورای اسلامی و محمد علی کریمی مدیر روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران سخنرانی کردند.

محمدرضا پارسیان، دبیر سومین نشست «روابط عمومی؛ علم تا عمل» به ضرورت‌های برگزاری نشست‌های علمی و عملی روابط عمومی در ایران اشاره کرد و گفت: کمک به برقراری و ارتباط مؤثر و تعاملی با تصمیم گیران و تصمیم سازان در حوزه زیر بناهای روابط عمومی، کمک به ایجاد نظام تصمیم گیری و تصمیم سازی مشارکتی در بین نهادهای علمی، پژوهشی و نهادهای مدنی روابط عمومی، کمک و بهره گیری از ظرفیت‌های موجود در جامعه برای ایجاد ارتباط تعاملی بین نهادهای علمی، مدنی و اجرایی روابط عمومی و معرفی و تجلیل از چهره‌های حقیقی و حقوقی به عنوان نماد وحدت در روابط عمومی در کشور یا منطقه یا جهان از مهمترین اهداف برگزاری این نشست است.

ماریوکاندینانژ مدیر کل هتل اسپیناس پالاس در خصوص این همایش گفت: بسیار خوشحال هستم از اینکه به عنوان عضویاز خانواده بزرگ هتل اسپیناس پالاس در کنار عزیزان روابط عمومی  در این برنامه بزرگ حضور دارم و باید اضافه کنم روابط عمومی در واقع پایه اصلی تبلیغات است.

میرزا بابا مطهری نژاد رییس انجمن روابط عمومی در این مورد گفت: هیچکس در اینکه دکتر نطقی آنچه می گفت با تمام وجود قبول داشت. او که در شرکت نفت مسئولیتی داشت آن را رها کرد و با جمعی از دوستانش دانشکده ارتباطات را پایه گذاری کرد و همواره برای پیشبرد اهداف خود می ایستاد. وقت آن رسیده است که میزان اثر بخشی سمینارها و کتاب هایی  که در حوزه روابط عمومی  تالیف شده است را بررسی کنیم.

محمد علی کریمی مدیریت روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران گفت:روابط عمومی بر سه پایه تشکیل شده است که شامل هنر، فلسفه و منابع عمومی  است.

زهرا سعیدی نیز با اشاره به نقش مهم روابط عمومی در جامعه گفت: فردی که در روابط عمومی فعال است باید جسارت داشته باشد، دانش روابط عمومی در کشور خوب پیشرفت کرده و باید از این دانش به صورت عملی استفاده کنیم روابط عمومی نقش بسیار مهمی دارد.

پروفسور باقر ساروخانی  پدر جامعه شناسی ارتباطات ایران گفت:روابط عمومی باید تخصصی باشد تا وقتی از نگاه تخصصی به این رشته دیده نشود تاثیر گذار نخواهد بود.

دکتر محسنیان راد استاد ارتباطات نیز در مورد روابط عمومی گفت: در زمان شروع فعالیت دکتر حمید نطقی آزادی بیان وجود نداشت و فعالیت بسیار سخت بود باید بگویم ایشان کار بزرگی انجام داده است.

همچنین در این مراسم از مینا نظری برنده جایزه بین المللی روابط عمومی تجلیل به عمل آمد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز