ولایتی در اولین جلسه هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی:

هدف ما تقویت رشته های مورد نیاز مردم است

۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۴:۵۹:۳۵
کد خبر: ۵۸۸۵۱۷
هدف ما تقویت رشته های مورد نیاز مردم است
رئیس هیأت مؤسس دانشگاه آزاد تأکید کرد: یکی از اهداف ما در دانشگاه آزاد اسلامی تقویت رشته های مورد نیاز و افزودن رشته هایی است که در دیگر دانشگاه ها وجود ندارد.

 

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، اولین جلسه هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر ولایتی رئیس هیأت مؤسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر فرهاد رهبر سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر علی محمد نوریان دبیر کل هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی و اعضای هیأت رئیسه صبح امروز در دفتر رییس هیئت موسس و امنا دانشگاه برگزار شد.

دکتر ولایتی در این جلسه با اشاره به مصوبه جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی درباره انتصاب دکتر فرهاد رهبر به عنوان رئیس پیشنهادی این دانشگاه، گفت: امیدواریم شورای عالی انقلاب فرهنگی این مصوبه را تأیید کند.

وی دانشگاه آزاد اسلامی را از دستاوردهای بسیار مهم و ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: انفاس قدسی امام خمینی (ره) ، پشتوانه محکمی برای این دانشگاه است و سران سه قوه در زمان امام راحل اهتمام ویژه ای نسبت به این دانشگاه داشتند و مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی زحمات زیادی را برای تأسیس این مجموعه کشیدند.

دکتر ولایتی با قدردانی از زحمات روسای قبلی دانشگاه آزاد اسلامی از جمله دکتر جاسبی، دکتر دانشجو، دکتر میرزاده و دکتر نوریان گفت: تلاشهای زیادی برای ارتقا دانشگاه آزاد اسلامی توسط این افراد صورت گرفته است و همه آنهایی که در طول این سی و چند سال زحمت کشیدند، بر ما حق دارند.

رئیس هیأت مؤسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه ایران جزو چند کشور اول جهان در تعداد دانشجو است و هیچ ملتی به اندازه ملت ایران به جغرافیای فرهنگی اهمیت نمی دهد، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به امر رهبری نظام در ابتدای انقلاب تأسیس شد و مقام معظم رهبری نیز توجه و عنایت ویژه ای به این دانشگاه داشته و دارند و انتظار ایشان این است که دانشگاه آزاد اسلامی پاسخگوی نیازهای علم و فناوری و اقتصاد دانش بنیان در جامعه باشد.

نگاه ما در دانشگاه آزاد اسلامی باید منطبق با جهت گیریهای مقام معظم رهبری در حوزه علم و فناوری باشد

وی به پنج میلیون فارغ التحصیل، بیش از یک میلیون و 500 هزار دانشجو و 70 هزار عضو هیأت علمی در دانشگاه آزاد اسلامی هم اشاره و تصریح کرد: این دانشگاه متعلق به مردم است و مردم ولی نعمتان آن هستند و باید قدردان آنها و پاسخگوی مطالبات آنها باشیم و نگاهمان به جهت گیریهای مقام معظم رهبری در حوزه علم و فناوری باشد.

دکتر ولایتی تأکید کرد: یکی از اهداف ما در دانشگاه آزاد اسلامی تقویت رشته های مورد نیاز و افزودن رشته هایی است که در دیگر دانشگاه ها وجود ندارد.

وی همچمین ضمن خوش آمد گویی به دکتر فرهاد رهبر از زحمات دکتر نوریان تشکر و برای وی در مسیولیت دبیر کل هئیت مؤسس دانشگاه آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه این جلسه نیز دکتر رهبر و دکتر نوریان مطالبی را بیان و تعدادی از اعضاء هییت رییسه نقطه نظرات خود را ارایه نمودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز