درگفت‌وگو با برنا مطرح شد؛

این میوه خواب‌تان را راحت می‌کند

۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۹:۳۱:۰۲
کد خبر: ۵۸۹۸۲۹
این میوه خواب‌تان را راحت می‌کند
یک متخصص تغذیه در مورد خواص آلبالو گفت: آلبالو جزو میوه هایی است که فوق العاده خاصیت فراوانی دارد و یک لیوان آلبالو نزدیک 90 کیلو کالری دارد همچنین منبع خوبی از فیبر، ویتامین های مختلف نظیر آ و ث و پتاسیم، مس و منیزیم است.
دکتر احتشامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری برنا، در مورد خواص میوه های تابستانی گفت: آلبالو جزو میوه هایی است که فوق العاده خاصیت فراوانی دارد و یک لیوان آلبالو نزدیک 90 کیلو کالری دارد همچنین منبع خوبی از فیبر، ویتامین های مختلف نظیر A و C و پتاسیم، مس و منیزیم است.
 
وی افزود: در مورد آلبالو چیزی که اهمیت دارد خاصیت ضد سرطانی آن است و میوه های قرمز رنگ می توانند از تبدیل شدن سلول های سالم به سلول های سرطانی پیشگیری کنند حتی بعضی از تحقیقات نشان داده که ما روزانه از آلبالو و آباین میوه استفاده کنیم می تواند از سرطان مضر پیشگیری کند.
   
وی در مورد دیگر خواص آلبالو گفت: برای کسانی که نقرس دارند و سطح اسید فولیک آنها بالا است مصرف روزانه آلبالو می تواند سطح اسید فولیک را به میزان 20 درصد کاهش دهد اگر روزانه نصف لیوان آلبالو یا آب آلبالو استفاده شود حتی می تواند دردهای نقرسی را 50 درصد کمتر کند.همچنین  افرادی که از آلبالو استفاده می کنند خواب راحت تری دارند.  
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز