اولین شهردار زن در ایران به برنا خبر داد؛

دیدار منتخبان اعضای شورای اسلامی شهر تهران، ری و شمیرانات با استاندار تهران

۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۱:۱۵:۲۳
کد خبر: ۵۹۰۷۲۴
دیدار منتخبان اعضای شورای اسلامی شهر تهران، ری و شمیرانات با استاندار تهران
زهرا صدر اعظم نوری، اولین شهردار زن در ایران از دیدار منتخبان اعضای شورای اسلامی شهر تهران، ری و شمیرانات خبر داد.

زهرا صدر اعظم نوری در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار برنا گفت: دیروز با دعوت استاندار تهران جلسه ای بین منتخبین شورای اسلامی شهرتهران، ری و شمیرانات با استاندار تهران برگزار شد.

این جلسه با هدف آشنایی بیشتر اعضای شورا و استاندار صورت گرفت. در ابتدای جلسه منتخبین شورا از زحمات استانداری و فرمانداری برای هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات که منجر به حضور حداکثری مردم درانتخابات شد تشکر و قدردانی کردند، در ادامه گفت و گوهایی میان اعضای شورا و استاندار در ارتباط با چالش های مهم شهر تهران که باید با همکاری نهادهای اجرایی مختلف حل وفصل شود انجام شد.

در ادامه جلسه طرحهای مقدماتی موضوعاتی مطرح شد که قرار است در آینده در قالب کارگروه هایی مشترک بین شورا و فرمانداری پیگیری شود، با توجه به اینکه کلیه مصوبات شورا باید به تایید فرمانداری برسد مقرر شد جلسات مستمری جهت تعامل هرچه بیشتر بین شورا و فرمانداری برگزارشود تابه امید خدا رسیدگی به مشکلات مردم با سرعت هرچه بیشتر انجام شود.

وی در ادامه در خصوص آخرین وضعیت انتخاب شهردار گفت: تا کنون هیچ کدام یک از کاندیداها انصراف نداده اند و طبق زمان بندی انجام شده است تا دوهفته اینده همه کاندیداها برنامه های خود را ارایه خواهند کرد و امیدواریم با بررسی های لازم بتوانیم در اسرع وقت شهردار را انتخاب کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز