معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده:

دختران امروز معماران جامعه فردا هستند

۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۱:۲۳:۳۷
کد خبر: ۵۹۱۰۶۲
دختران امروز معماران جامعه فردا هستند
معاون رییس جمهور شامگاه امروز در افتتاحیه 28 دوره مسابقات ورزشی دختران سراسر کشور گفت: دختران امروز معماران جامعه فردا هستند

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، شهیندخت ملاوردی شامگاه امروز در افتتاحیه 28 دوره مسابقات ورزشی دختران سراسر کشور که در محل استادیوم شهید صابری دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شده بود گفت :دختران امروز به عنوان معماران جامعه فردا در کسوت انسان های توانمند چهره ای مصمم و پویا را از خود بر جا می گذارند.عنصر فعال اجتماعی بودن نیاز به اموختن و اموزاندن دارد دختران ما باید در  همه ی عرصه ها حضور داشته و موجب رشد و شکوفایی کشور شوند.

وی ضمن عرض تبریک نسبت به اغاز دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (س) افزود :  بسیار خوشحال هستم که در چنین  روزی در جوار بارگاه ملکوتی برادر ایشان و  جمع شما دانش اموزانی شرکت کردم که وجودتان محبت الهی است .من اجازه می خواهم حال که در  جمع دختران عزیز و بزرگوارم هستم به نقلی از پیامبر(ص) اشاره کنم چرا که ایشان دختران را بهترین فرزندان می دانستند و از منظر ترویج نگاه عدالت مدار و انسانی در برهه ای از تاریخ که داشتن دختر مایه ذلت بود و در پرتو روشنگری های ائمه اطهار در بزنگاه های تاریخ گذشت و موجودیت خود را به عنوان انسان بشناسد.

ملاوردی در ادامه افزود : عبور از تنگناهای تاریخی اگرچه برای زنان ما دشوار بود اما با تلاش و خودباوری و بهره گیری از اموزه های دین اسلام به جایی رسیدن که دختران ما امروز از عظی م ترین ظرفیت ها محسوب شوند .

او با اشاره به مثالی از زنان موفق جامعه ما تصریح کرد :مریم میزا خانی توانمندی خود را به عنوان یک الگوی الهام بخش مطرح کرده است و دختران موفق اثبات کرده اند  موجب رشد و پیشرفت جامعه و بشریت شده است. دختران جامعه امروز ما سرشار از انگیزه اند انگیزه ای که موجب برجسته شدن انها در همه ی زمینه هاست.

ملاوردی خطاب به دانش اموزان شرکت کننده در این مسابقات افزود : باید قدر لحظه لحظه این  برنامها و المپیاد ها  که در یک فضای مفرح  و اموزشی صورت می گیرد را بدانیم و ان ها را به عنوان تمرینی برای حضور در صحنه های بزرگ تر استفاده کنیم.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت : شادی و شادابی و نشاط اجتماعی در جامعه ما امروز یکی از اصلی ترین نیاز های اجتماعی است که دختران ما امروز می توانند اصلی ترین نقش .را در ان داشته باشند.

وی در پایان اظهار کرد : ما  در تلاشیم که فضا و زمینه های حضور را برای شکوفایی استعداد های شما فراهم نماییم. من از  کلیه داوران مربیان و همراهای تیم های ورزشی و به ویژه ورزشکاران دانش اموز تشکر می کنم و امیدوارم با همکاری و هم افزایی و پیگیری شاهد رشد همه جانبه در همه ی ساحت های تربیتی باشیم. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز