توجیه رییس اداره فضای سبز شهرداری منطقه ۶؛

تانکر نمی‌پیچد، آب نمی‌دهیم

۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۲:۲۳:۴۱
کد خبر: ۵۹۱۳۱۷
تانکر نمی‌پیچد، آب نمی‌دهیم
مافی گفت: به جای یک روز در میان هفنه ای دو نوبت به درختان منطقه آب می دهیم ،برای آبدهی از تانکر استفاده میکنیم چون نمیتواند بپیچد نمیتوانیم کوچه ها را آب دهیم .

به گزارش گروه شهری خبرگزاری برنا، اعتراض جمعی از اهالی خیابان یوسف آباد مبنی بر عدم آب دهی درختان خیابان های فرعی که منجر به خشک شدن تدریجی درختان این منطقه گردیده است و اینکه بارها برا پیگیری موضوع به شهرداری منطقه مراجعه کردند که متاسفانه جوابی نگرفتند خبرنگار برنا را برآن داشت تا برای پیگیری موضوع با مافی(رییس اداره فضای سبز منطقه 6) گفتگو کند .

مافی، رییس اداره فضای سبز شهرداری منطقه 6 تهران در پاسخ به خبرنگار برنا گفت: از آنجایی که میزان آب قنات واقع در یوسف آباد کم شده ما باهماهنگی بابقیه مناطق فقط 8 ساعت در روز از اب قنات استفاده میکنیم ودرختان منطقه را هم به جای یک روز در میان  هفته ای دوبار آب می دهیم با توجه به اینکه از روش تانکر در ابدهی استفاده میکنیم و پیچیدن تانکر در کوچه ها سخت است کوچه ها را آب نمی دهیم، اهالی که معترض هستند اگر راهکاری دارند بگویند تا ما اجرا کنیم.

گفتنی است اهالی محل در روز های گذشته اقدام به بستن جوب وابیاری درختان کرده اند که با برخورد نامناسب ماموران شهرداری مواجه شده اند. 

نظر شما