در نشست تخصصی دختران عنوان شد؛

مولاوردی: هنوز در سوگ مریم میرزاخانی هستیم/ برآورده کردن نیازهای جوانان و دختران با احیای سازمان ملی جوانان

۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۶:۱۷:۰۶
کد خبر: ۵۹۱۵۶۰
مولاوردی: هنوز در سوگ مریم میرزاخانی هستیم/ برآورده کردن نیازهای جوانان و دختران با احیای سازمان ملی جوانان
نشست تخصصی روز ملی دختران با حضور مسئولان این حوزه در کتابخانه ملی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار زنان خبرگزاری برنا، شهیندخت ملاوری در نشست تخصصی روز ملی دختران در محل کتابخانه ملی گفت: در آستانه تشکیل دولت دوازدهم فرصت مناسبی برای پرداختن به فرصت ها چالش های پیش روی دختران است.

به گفته او دیروز زادروز حضرت معصومه بوده است شخصی که القاب زیادی در مورد او در تاریخ ثبتشده است و این امر  نشان دهنده جایگاه ویژه ایشان بوده است.

او با اشاره به تمجید و تکریم دختران از سوی پیامبر اسلام(ص) گفت: تمجید و تکریم جایگاه زن از زبان پیامبر اسلام بابت این نیست که برتری ذاتی وجود داشته باشد بلکه نشان دهنده نگاه عدالتمدار ایشان در آن برهه خاص تاریخی بوده است تا نگاه انسانی را برای  دختران ترویج کنند.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری افزود: بخش بزرگ و پر اهمیتی از جامعه  را دختران تشکیل می دهند گرچه در برخی مواقع مورد بی توجهی قرار می گیرند. 

او اظهار کرد: ما هنوز در سوگ مریم میرزاخانی به سر می بریم؛ این بانوی نمونه پس از دریافت جایزه اش الهام بخش بسیاری از دختران ما بوده اند و از دست دادنشان تلنگری است  برای ما تا قدر سرمایه های کشور را بدانیم و فرصتی شد تا بار دیگر به این سوال بپردازیم که چه باید بکنیم  تا گوهر های نابی مانند او را در کشور  بیابیم.

مولاوردی با اشاره به احیای سازمان ملی جوانان گفت: با تلاش هایی که برای احیای سازمان ملی جوانان صورت گرفته است امید بر این است تا بار دیگر  تشکل و سازمانی که زیر نظر رییس جمهور است برای براورده کردن نیاز های جوانان و دختران وجود خواهد داشت.

او همچنین با اشاره به کمپین ارمغان که تلاش برای آزاد سازی زنان زندانی جرایم نقدی غیر عمد بوده است گفت:با تفاهم نامه ای که با ستاد دیه امضا شد و انتخاب سحر دولت شاهی به عنوان سفیر در سال گذشته، در روز مادر کمپین کار خود را آغاز کرد. گروه شناسایی ۲۴۰ می شدند ۲۴۰نفر پیدا شدند و با گلریزان نهایتا ازادی  زنان با جمع اوری مبلغی که متناسب بود آزاد شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز