بریز و بپاش‌های آقای شهردار در آخرین روزهای کاری؛

باقیمانده بودجه شهرداری در گران‌ترین هتل‌های مشهد خرج شد

۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۰۹:۴۶:۳۷
کد خبر: ۵۹۲۴۶۵
باقیمانده بودجه شهرداری در گران‌ترین هتل‌های مشهد خرج شد
پس از برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت تا کنون حدود 8 جلسه شورای اسلامی شهرتهران برگزارشده است که هیچکدام از جلسات باحضور حداکثری اعضا نبوده است.

به گزارش گروه شهری خبرگزاری برنا، در حالی که چهارمین دوره شورای شهر تهران  آخرین روزهای کاری خود را می گذراند هیچ کدام از جلسات هفتگی با حضور اکثریت اعضا برگزار نمی شود.

اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران پس از آنکه در ماه های گذشته چالش بزرگی را تحت عنوان املاک نجومی گذراندند این روزها حال و هوای گوناگونی را سپری می کنند . گروهی از اصلاح طلبان شورا که موفق نشدند به لیست ائتلاف این جریان در انتخابات راه پیدا کنند و با وجود اصرار به ماندن در صحنه انتخابات شکست خوردند این روزها دیگر میلی به شرکت در جلسات شورا ندارند و در تلاش هستند تا با رایزنی های لازم بتوانند جایگاهی را در دولت یا شهرداری آینده برای خود کسب کنند.

برخی دیگر از اصلاح طلبان شورا که برخلاف گروه دیگر با حضور در لیست تحت حمایت رهبر اصلاحات موفق شدند در انتخابات پیروز شوند و در شورای پنجم هم حضور داشته باشند این روزها ماموریت خود را در شورای چهارم تمام شده می دانند و خود را برای حضور در شورای شهر پنجم آماده می کنند پس طبیعی دیگر میلی برای حضور در آخرین جلسات شورا نداشته باشند.

گروه سوم مربوط میشود به برخی از نمایندگان اصولگرای شورای چهارم که پس از شکست سنگین در پنجمین دوره اتخابات شورای اسلامی شهرتهران دیگر هیچ رغبتی برای حضور در جلسات شورا ندارند و درصدد هستند تا با زیر سوال بردن مشارکت مردم و نتایج انتخابات بتوانند خود را برای شکستی که خوردند قانع کنند.

گفتنی است گروهی از نمایندگان مستقل شورا که خود را وابسته به هیچ گروه و حزبی نمی دانند در آخرین روزهای کاری خود متوجه تخلفات شهرداری شده اند و با حضور جدی درجلسات شورا لب به انتقاد از عملکرد شهرداری می پردازند حال سوال اینجاست این عکس العمل های دیر هنگام به دلیل وجدان کاری میباشد  یا تبلیغاتی برای چهار سال آینده است؟

امید است اعضای شورای شهر پنجم که در روزهای آینده کار خود را با پشتوانه میلیونی شهروندان تهرانی آغاز می کنند با حضور جدی در شورای شهر به وظیفه اصلی خود یعنی نظارت بر شهرداری و پیگیری مطالبات مردم بپردازند، لازم به ذکر است، اعضای شورای جدید در اخرین جلسه خود که چهارشنبه گذشته برگزار تصمیم گرفتند روند ارائه برنامه توسط کاندیداهای شهرداری و انتخاب شهردار به صورت زنده ازفضای مجازی پخش شود که می تواند قدم مثبتی در راستای شفافیت عملکرد شورا وجلب اعتماد شهروندان باشد.

اعضای ستاد جوانان در ستاد انتخاباتی آقای شهردار، چهارشنبه گذشته در قالب شهریاران جوان همراه خانواده خود با هواپیما با هزینه شهرداری به مشهد رفتند. محل اسکان آنها در گران ترین هتل های مشهد بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز