پایان خونین دوستی تلگرامی دو سرباز در شهرری

۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۰۶:۵۳:۳۷
کد خبر: ۵۹۳۶۲۳
پایان خونین دوستی تلگرامی دو سرباز در شهرری
پسر جوانی که دوست تلگرامی‌اش را در جریان نزاع دسته جمعی با چاقو به قتل رسانده بود، صبح دیروز از زندان به شعبه چهارم دادگاه کیفری انتقال یافت و در برابر قضات دادگاه ایستاد تا به اتهام جنایت محاکمه شود.

به گزارش گروه انتظامی و حوادث خبرگزاری برنا، این قتل دهم اردیبهشت پارسال در پی یک نزاع خونین در شهرری اتفاق افتاد و پسر نوجوانی به‌ نام حمید با ضربه چاقو در دم جان باخت.ضارب که نوجوانی به‌ نام «کامران» بود دستگیر شد و در نخستین مرحله بازجویی به ارتکاب قتل دوستش «حمید» اعتراف کرد.

صبح دیروز شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی   اصغر عبداللهی و با حضور قاضی کیخوا -مستشار-برای محاکمه این نوجوان تشکیل جلسه داد. در آغاز جلسه رسیدگی به پرونده ، اولیای دم (والدین مقتول) از دادرسان دادگاه خواستار قصاص قاتل  فرزندشان شدند.بعد هم متهم در برابر قضات دادگاه ایستاد تا به پرسش‌های آنان پاسخ دهد. کامران در دفاع از خود گفت: چند ماهی بود که من و دوستانم در تلگرام گروهی را تشکیل داده بودیم تا اینکه به خاطر طرح یک مشت حرف زشت در بین اعضای گروه اختلاف‌ها به خارج از محدوده فضای مجازی کشیده شد و من و حمید با هم در یک بوستان در شهرری قرار گذاشتیم تا دراین باره با هم حرف بزنیم، اما بحث‌مان به مشاجره کشید و بعد با چاقو به جان هم افتادیم. حمید سرباز وظیفه بود و من هم تازه خدمت وظیفه را شروع کرده بودم که آن‌روز در مرخصی به سر می‌بردم.در جریان درگیری، ضربه‌ای با چاقو به حمید خورد اما نمی‌دانستم این ضربه باعث کشتن او می‌شود و الان سخت پشیمان هستم و از والدین حمید تقاضای عفو و بخشش دارم. امیدوارم من را به‌خاطر جوانی‌ام ببخشند.در پایان جلسه محاکمه، قضات وارد شور شدند تا برای مجازات متهم تصمیم‌گیری کنند

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز