ادعای عجیب عضو شورای شهر؛

شاکری: توان جمع کردن پارکبان‌ها را نداریم/ دو سال از موعد قرارداد پارکبان‌ها گذشته است

۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۰:۲۸:۱۹
کد خبر: ۵۹۴۳۰۴
شاکری: توان جمع کردن پارکبان‌ها را نداریم/ دو سال از موعد قرارداد پارکبان‌ها گذشته است
اقبال شاکری گفت: با وجود گذشت دو سال از اتمام قرارداد پارکبان ها توان جمع کردن پارکبان ها را نداریم.

عضو شورای شهر تهران گفت: براساس اعلام پلیس راهور فعالیت پارکبان‌ها غیرقانونی بوده و مردم نباید به پارکبان‌ها پول پرداخت کنند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، اقبال شاکری در سیصد و شصت و پنجمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه برنامه رسیدگی به پارکینگ‌های عمومی در سطح شهر مغفول مانده است، گفت: حدود 100 هزار پارکینگ حاشیه‌ای در شهر تهران شناسایی شده که از 15 هزار از این تعداد قرار است تحت پوشش کنترل مکانیزه قرار گیرند. از این تعداد تاکنون 3هزار پارکینگ تحت پوشش قرار گرفته و قرارداد 12 هزار پارکینگ باقی مانده بسته شده است.

او ادامه داد: اما در حال حاضر این پارکینگ‌های حاشیه‌ای تبدیل به پارکینگ اختصاصی برای برخی ادارات و کسبه شده است و پارکبان‌ها به صورت غیرقانونی در حال فعالیت هستند. این در  حالی است که براساس اعلام پلیس راهور فعالیت پارکبان‌ها غیرقانونی است.

این عضو شورای شهر با تاکید بر اینکه مردم نباید به پارکبان‌ها پول دهند گفت: دو سال از موعد قرارداد پارکبان‌ها گذشته است اما پلیس راهور و معاونت حمل و نقل شهرداری توان جمع کردن آنها را ندارند.

او ادامه داد: در حال حاضر هزینه پارکینگ‌ها در کشور ما بسیار نازل است و غیرقابل مقایسه با کشورهای خارجی نیست، در حالی که با افزایش تعرفه می‌توان انگیزه را برای جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در پارکینگ‌های عمومی بالا برد.

 

نظر شما