رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

مهمترین نقش خبرنگاران هدایت افکار عمومی است

۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۲:۰۱:۳۲
کد خبر: ۵۹۶۹۴۶
مهمترین نقش خبرنگاران هدایت افکار عمومی است
مراسم تقدیر از خبرنگاران حوزه ایثار و شهادت با حضور رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، حجت الاسلام شهیدی در مراسم تقدیر از خبرنگاران حوزه ایثار و شهادت با تبریک روز خبرنگار گفت: این اجتماع، اجتماع با عظمتی است چرا که اصحاب بزرگ رسانه شرکت کرده اند و آن ها  تقش بزرگی در کشور دارند.

به گفته او مهمترین نقش خبرنگاران هدیات افکار عمومی است و این گروه می توانند هویت فرهنگی انسان را به آن ها القا کنند.

شهیدی ادامه داد: الگو سازی و نوآوری باید با خلاقیت همراه باشد یکی از وظایفی هم که بر عهده بنیاد شهید است همین توسعه فرهنگ ایثار و مقاومت یکی زا وظایفی است که بر دوش ما است.

 رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین با بیان اینکه ایثار و فدارکاری تنها در جبهه ها نیست افزود: هرکسی برای خداوند و منافع مردم در هر حوزه ای خدمت کند ایثارگر است، باید این ایثار را به صورت یک فرهنگ در جامعه ترویج کنیم، در این صورت خصومت ها و دشمنی ها در جامعه کم خواهد شد و به تدریج آرامش در جامعه حاکم می شود.

او همچنین با اشاره به سبک زندگی شهدا گفت: ما وظیفه داریم این فرهنگ را به نسل آینده منتقل کنیم از همین راه جامعه را حفظ کنیم نباید فراموش کنیم که فرهنگ ما ریشه در عاشورا و کربلا دارد.

شهیدی در پایان اظهار کرد: اگر امروز رهبری با قدرت سخن می گوید یا ریاست جمهوری در مقابل استکبار جهانی فریاد می زند از توانی است که ایثارگرارن به آن ها داده اند و ما هم به شهدا مدیونیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز