اقدام خداپسندانه جوانان در روستایی محروم؛

جوانی که تصمیم به تهیه لوازم التحریر ۱۰۳ دانش آموز خراسانی گرفت

۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۱:۳۴:۵۰
کد خبر: ۵۹۷۴۳۲
جوانی که تصمیم به تهیه لوازم التحریر ۱۰۳ دانش آموز خراسانی گرفت
دختر جوانی هرسال اقدام به تهیه لوازم تحریر دانش آموزان روستای محروم ولی آباد می کند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، درآستانه سال جدید تحصیلی کودکان و نوجوانان بسیاری به دلیل فقر یا زندگی مناطق محروم  از تحصیل باز می مانند، اما همیشه نیروی جوانی دلیلی برای حرکت و همت برای رفع مشکلات است.

آتنا موسوی یک جوان 27 ساله است که تصمیم گرفته قدمی برای حل مشکلات دانش آموزان بردارد او به خبرنگار برنا گفت:  روستای ولی آباد به دلیل فاصله ای که از مرکز دارد مردمش در محرومیت زیادی به سر مییبرند، بسیاری از آنان کشاورز هستند و ترجیح میدهند بجای هزینه های جانبی برای زندگی شان هزینه کنند.

او گفت: یکی از بستگان ما معلم روستای ولی آباد است، زمانی که برای من تعریف می کرد که پدر یکی از شاگردانش به دلیل اینکه نمی تواند برای او کتاب، دفتر و کفش تهیه کند تصمیم گرفته تا اجازه ندهد او به مدرسه برود به فکر کمک به این بچه ها افتادم.

موسوی همچنین ادامه داد: سال گذشته با کمک های جمع آوری شده  برای 103 دانش آموز خودکار، مداد، پاکن ، جامدادی، مداد رنگی و دیگر وسایل مورد نیاز آنان را تهیه کردیم .

او با بیان اینکه مدرسه روستای ولی آباد مختص همان جا نیست و از بیشتر روستا های اطراف هم برای تحصیل به آن جا می آیند گفت: این کار با دونفر آغاز شده است و دوستان دیگرهم در اطلاع رسانی کمک می کنند، امسال تصمیم داریم در صورتی که بیش از سال گذشته کمک های مردمی جمع  شد پس از تهیه وسایل مورد نیاز ولی آباد ، لوازم التحریر بچه های روستایی در جنوب خراسان را هم تهیه کنیم.

موسوی در توضیح شروع  این کار گفت: زمانی بحث این روستا پیش آمد من بیشتر از پیش کنجکاو شدم سوال هایی پرسیدم پس از آنکه متوجه شدم یکی از دانش آموزان به دلیل همین امکانات کم ممکن است نتواند ادامه تحصیل دهد، مطلب را با یکی از دوستانم در میان گذاشتم تصمیم به شروع این کار گرفتیم.

این دو جوان در حل حاضر از طریق کانالی تلگرامی اقدام به جمع آوری کمک های مردمی کرده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز