توسط فرمانده جدید انتظامی پایتخت ارائه شد؛

مهمترین برنامه‌های فرمانده جدید انتظامی پایتخت

۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۰۹:۳۸:۱۳
کد خبر: ۵۹۸۴۹۰
مهمترین برنامه‌های فرمانده جدید انتظامی پایتخت
فرمانده جدید انتظامی پایتخت، اصلی‌ترین و مهمترین برنامه خود را اجرای فرامین فرمانده کل قوا عنوان کرد و افزود: ایجاد امنیت در لایه های مختلف یکی از برنامه های مهم من به شمار می آید بنابراین باید مظهر اقتدار ملی باشیم.

به گزارشض گروه انتظامی و حوادث خبرگزاری برنا، سردار  حسین رحیمی  در مراسم تودیع و معارفه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، اظهار داشت: از اعتماد فرمانده محترم نیروی انتظامی تشکر می کنم که این مسئولیت بسیارسنگین و خطیر را به بنده سپردند.

وی افزود: از سردار ساجدی نیا  تشکر می کنم که توفیق چهار سال خدمت با ایشان را در پلیس راهور فاتب داشتم  و امیدوارم کارهای خوب و ارزشمند سردار ساجدی نیا .و فرماندهان قبلی را ادامه دهیم، از این رو کار و حرکتم بر اساس برنامه خواهد بود.

سردار رحیمی، اصلی ترین و مهمترین برنامه خود در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ را اجرای فرامین فرمانده کل قوا، عنوان کرد و افزود: ایجاد امنیت در لایه ها و ابعاد مختلف یکی از برنامه های مهم من به شمار می آید بنابراین باید همچنان که رهبر معظم انقلاب فرمودند به گونه ای عمل کنیم که مصداق واقعی، مظهر اقتدار ملی باشیم؛ و باور داشته باشیم که بزرگترین سرمایه نیروی انتظامی، اعتماد مردمی است و ناجا باید یار مقتدر و مهربان مردم باشد.

وی با تاکید بر لزوم تعامل، وحدت و همدلی پلیس فاتب با سایر دستگاه ها ، گفت: تعامل، وحدت و همدلی با نهادها و سازمان های همکار و هم سو، در جهت هم افزایی و بهره گیری از ظرفیت سایر سازمان ها را در برنامه کاری خود قرار خواهیم داد.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: مدیریت جهادی و تقدم اقدامات افندی به پدافندی و انفعالی را در همه حوزه های ماموریتی قرار خواهیم داد و نخواهیم نشست تا اتفاقی رخ دهد و بخواهیم به دنبال آن برویم.

 سردار رحیمی تصریح کرد: مردم مداری و جامعه مداری و تمام فعالیت پلیس را برای ارتقاء احساس امنیت، رعایت حقوق شهروندی و ارائه چهره ای خدمتگزار برای مردم دنبال خواهیم کرد.

فرمانده جدید انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه آموزش را با نگرش به توانمندسازی، ارتقاء و حرفه ای کردن پلیس  دنبال می کنیم، گفت: آموزش همگانی، بهره گیری از رسانه ها و نیز برقراری امنیت در تمام لایه های جامعه از دیگر برنامه ها خواهد بود و در حوزه انضباط شهری و ترافیکی تلاش می کنیم تا قانون به صورت مقتدرانه اجرایی شود.

سردار رحیمی در خاتمه گفت: من از نقطه صفر مرزی می آیم، امروز سیستان و بلوچستان یکی از استان های امن کشور است اما مجاهدت زمان و مکان نمی شناسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز