نخبه علمی و فعال حوزه جوانان در گفت و گو با برنا:

سلطانی فر جوان باور و جوان یاور است

۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۳:۲۸:۳۶
کد خبر: ۵۹۸۵۶۳
سلطانی فر جوان باور و جوان یاور است
سعید پور عبدل آبی بیگلو گفت: عملکرد سلطانی فر در حوزه جوانان عالی بوده است.

سعید پور عبدل آبی بیگلو، نخبه علمی و فعال حوزه جوانان در گفت و گو با خبرنگار جوانان خبرگزاری برنا، در مورد عملکرد وزیر ورزش و جوانان گفت: در زمینه جوانان در دوره های قبلی به دلیل تلفیق وزارت ورزش و جوانان یک مقدار تمرکز از روی جوانان برداشته شد، ولی از زمانی که دولت یازدهم روی کار آمد، چه وزیر محترم قبلی و چه الان جناب اقای دکتر سلطانی فر، تمرکز روی جوانان بیشتر شد و بیشترین عملکرد را در زمینه جوانان داشتیم، همچنین در ورزش موفقیت به دست آوردیم.

وی افزود: در زمینه جوانان نیز با اقداماتی که معاونت محترم سامان دهی امور جوانان جناب آقای مهندس رستمی و مدیر کل دفتر برنامه ریزی ازدواج و تعالی خانواده جناب آقای دکتر صبحی انجام دادند موفقیت های بسیاری را شاهد بوده و هستیم که ازجمله کارهای موثر در حیطه جوانان آموزش های پیش از ازدواج بوده که در سطح کشور برای اولین بار صورت گرفت و این حاکی از موفقیت چشمگیر وزارت ورزش و جوانان در حوزه جوانان است.

پور عبدل اظهار داشت: به عنوان کسی که در زمینه مختلف (علمی، هنری و قرآنی )جوانان موفقیت هایی را به دست آوردم به نظرم سلطانی فر کارهایی را شروع کردند، برای اینکه این کارها تدوام پیدا کند و به آن اهداف اصلی برسد بهترین گزینه هستند و می تواند کارهای نا تمام خود را به پایان برسانند.

وی افزود: از نظر بنده وزیر ورزش و جوانان جوان باور و جوان یاور هستند و افتتاح خانه جوان در سطح استانهای کشور گویای آن است که وی و معاونت محترم ساماندهی امور جوانان مهندس رستمی تمام تلاش خود را برای حضور فعال جوانان در صحنه کشور می کنند.
برای استحکام زیربنای کشور باید جوانان متخصص و کارآمد انتخاب و از ظرفیت های آنان استفاده شود و فردی می تواند از این ظرفیت استفاده کند که خود متخصص و کارآمد باشد که از نظر بنده  دکتر سلطانی فر فردی متخصص هست و نگاه مثبتی به جوانان دارد.
امیدوارم با ابقای ایشان برنامه های بهتری برای جوانان صورت گیرد و همچنین با احیای مجدد سازمان ملی جوانان گامی بهتر و مثبت به ظرفیت های جوانان میهن اسلامی برداشته شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز