نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با برنا:

سلطانی فر بهترین گزینه برای وزارت ورزش و جوانان است/ او از مدیران موفق کشور است

۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۰:۱۳:۱۴
کد خبر: ۵۹۸۸۰۹
سلطانی فر بهترین گزینه برای وزارت ورزش و جوانان است/ او از مدیران موفق کشور است
مجید کیانپور گفت:سلطانی فر در این مدت که در سمت وزیر ورزش و جوانان بوده است، همواره تمام تلاش خود را کرده تا برنامه ها به بهترین شکل انجام شود

مجید کیانپور نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری برنا، در مورد عملکرد وزیر ورزش و جوانان گفت: سلطانی فر در این مدت که در سمت وزیر ورزش و جوانان بوده است، همواره تمام تلاش خود را کرده تا برنامه ها به بهترین شکل انجام شود، او از مدیران با سابقه کشور است و بودن ایشان در کسوت وزارت ورزش و جوانان می تواند به روند روبه توسعه کشور کمک کند. 

وی افزود: وزارت ورزش و جوانان دو وظیفه اصلی دارد یک در راستای ورزش و توسعه آن دیگر وظیفه  در خصوص جوانان است. در بحث ورزش توقع داریم روی ورزش هایی که مدال آور است یک هدف گذاری قوی صورت گیرد و روی این ورزش ها بتوانیم حرف های بهتری برای گفتن داشته باشیم و روی ورزش هایی که نتوانستیم جایگاه مناسبی را در آسیا و بین الملل ایجاد کنیم باید تلاش شود تا به آن جایگاه دسترسی پیدا کنیم یعنی باید روی آن به صورت بنیادین کار شود و از ورزش های پایه شروع شود و ظرفیت ها شناسایی شود و اینگونه نبوده که ظرفیت ها شناخته شود و طرف خودش آمده دنبال ورزش رفته و کار انجام شده ولی اینکه از دوران بچگی و دبستان ظرفیت ها شناسایی شود و در کلاس های آکادمیک و باشگاه ها به صورت حرفه ای روی آن کار شود نیست بعد هم اگر می خواهیم اگر ورزش ما سرآمد و کارآمد باشد باید علمی و کارشناسی روی آن بررسی شود و باید بتوانیم زیرساخت ها را فراهم کنیم. ما فقر استعدادیابی داریم و باید روی استعدادها کار شود و پرورش پیدا کنند.

وی با اشاره به عملکرد مثبت سلطانی فر در حوزه جوانان اظهار داشت: در بحث جوانان بیشترین کاری که انجام دادیم روی بحث ازدواج آنان است در حالی که مشکل ما مشکل تسهیلات دادن 10 یا 20 میلیونی برای هر زوج با کارمزد پایین و تشکیل زندگی نیست مشکل ما این است که وزارت ورزش و جوانان باید مقوله جوانان نیز هم سنگ ورزش شود و یک رویکرد مشخص توسط وزیر محترم برای آن تعریف شود. با توجه که توانایی که ایشان دارد می گویم باید یک حلقه واسطه شود بین وزارتخانه هایی که کارآفرین هستند و اشتغال پایدار ایجاد می کنند و در بهبود فضای کسب و کار کشور دخیل هستند بحث کنند و طی تفاهم نامه ها برنامه ریزی شود برای اشتغال پایدار جوانان و بتوانیم ایده های نوین ارایه کنیم و به دنبال صنعت رونق اقتصادی کشور توسط جوانان را ایجاد کنیم و روند روبه رشد کشور را داشته باشیم ولی وزارت ورزش و جوانان باید نقش پررنگی داشته باشد. شک ندارم سلطانی فر می تواند در حوزه جوانان بهتر عمل کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز