وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان:

تلاش کردیم وقت ویژه ای برای جوانان بگذاریم/ مراکز مشاوره ازدواج را ۱۰ برابر کردیم

۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۱:۵۱:۴۸
کد خبر: ۵۹۸۹۲۸
تلاش کردیم وقت ویژه ای برای جوانان بگذاریم/ مراکز مشاوره ازدواج را ۱۰ برابر کردیم
دکتر مسعود سلطانی فر در نشست با مجمع نمایندگان استان فارس گفت: تلاش کردیم وقت ویژه ای برای جوانان بگذاریم و حوزه جوانان را فعال تر کنیم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا، دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش دولت یازدهم و وزیر پیشنهادی دولت دوازدهم در جمع مجمع نمایندگان استان فارس با اشاره به مطالبات نمایندگان در حوزه جوانان گفت: در این دوره همگرایی در حوزه ورزش و جوانان را ایجاد کردیم، خانه های جوانی را به 45 خانه رساندیم، مراکز مشاوره ازدواج را 10 برابر کردیم و تعداد سمن ها به بیش از دو هزار رسید.

وی افزود: سازمان ملی جوانان یک مطالبه جدی برای جوانان است و بسیاری از جوان ها مطالبه جدی احیای این سازمان را دارند. ما تلاش کردیم این اتفاق رخ دهد به هر حال این سازمان یا در زیرمجموعه ریاست جمهوری و یا وزارت ورزش و جوانان می تواند فعال باشد.

دکتر مسعود سلطانی فر تصریح کرد: در تمام سفرهایم با جوانان و سمن ها جلسه داشتم و این فرصت وجود داشت که در یک محیط صمیمی و راحت جوانان نقد و پیشنهاد داشته باشند، همان طور که می دانید ما به عنوان وزارت ورزش و جوانان ابزار لازم جهت اشتغال و سایر مطالبات این چنینی را نداریم و این مسایل مربوط به سایر دستگاه ها است اما در حوزه هایی که وزارت ورزش و جوانان می تواند ورود داشته باشد تلاش کردیم عملکردی درخور و شایسته از خود بر جای بگذاریم.

وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان به توزیع عادلانه اعتبارات اشاره کرد و گفت: در این مدت توانستیم نابرابری ها را کم کنیم و آرامش را به ورزش کشور بازگردانیم.

وی تصریح کرد: قانون اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان را در دولت به تصویب رساندیم و برای قانون شدن به مجلس فرستادیم، اساسنامه کمیته ملی المپیک در حال تصویب است و سند توسعه ورزش تدوین شده است.

مسعود سلطانی فر تاکید کرد: ما پروژه های نیمه تمام بسیاری داریم که با قیمت سال 95 حدود 10 هزار میلیارد برای تکمیل آنها نیاز داریم. اختصاص 27 صدم درصد از مالیات بر ارزش افزوده می تواند تا حدود وزارت ورزش و جوانان را در این خصوص کمک کند.

وزیر ورزش و جوانان دولت یازدهم افزود: حدود 1300 هیأت ورزشی در کشور داریم که باید بتوانیم از محل 27 صدم درصد به آنها نگاه ویژه ای داشته باشیم.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه ورزش همگانی و همچنین ورزش بانوان تأکید کرد: نگاه ویژه ای به ورزش بانوان داریم و تلاش می کنیم استانداردهای لازم در این حوزه را فراهم کنیم.

مسعود سلطانی فر در ادامه به لزوم استفاده از جوانان در حوزه های مدیریتی اشاره کرد و گفت: جوانگرایی در مدیریت یکی از رویکردهای ویژه ماست و همان طور که می دانید در برخی مدیران استان ها از مدیران جوان استفاده کردیم و این مدیران جوان توانسته اند تحرک خوبی را در استان ایجاد کنند.

وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان به رقابت های مهم جهانی و آسیایی پیش رو و اهمیت آنها اشاره کرد و گفت: ستاد ویژه رقابت های آسیایی جاکارتا و المپیک 2020 تشکیل شده و تلاش داریم با اهتمام ویژه ای در این رقابت ها حاضر شویم.

لازم به ذکر است در پایان این نشست هر 18 نماینده مردم استان فارس در مجلس شورای اسلامی حمایت قاطع خود را از مسعود سلطانی فر اعلام کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز