وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان در جمع نمایندگان مجلس:

رویکردمان در استفاده از بانوان در بخش‌های مختلف مثبت است/ افزایش اعتبار به ۹۸۰۰ میلیارد تومان در سال ۹۵

۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۳:۴۹:۲۶
کد خبر: ۵۹۹۰۳۷
رویکردمان در استفاده از بانوان در بخش‌های مختلف مثبت است/ افزایش اعتبار به ۹۸۰۰ میلیارد تومان در سال ۹۵
جلسه دکتر سلطانی فر، وزیر پیشنهادی دولت دوازدهم با دکتر مطهری نایب رییس مجلس شورای اسلامی و محمدعلی وکیلی عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی و آقای مازنی و خانم‌ها سلحشوری و سیاوشی و ذوالقدر از اعضای کمیسیون فرهنگی و فراکسیون امید برگزار شد.

به گزارش گروه جوانان خبرگزاری برنا، این جلسه به مدت یک ساعت در محل دفتر نایب رییس مجلس شورای اسلامی به طول انجامید که اعضا به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند و ضمن حمایت قاطع از دکتر سلطانی‌فر ابراز داشتند که این گزینه پیشنهادی برای وزارت ورزش و جوانان در چهار سال دوم دولت تدبیروامید بهترین عملکرد را خواهد داشت.

دکتر سلطانی‌فر، وزیر ورزش دولت یازدهم در این دیدار با نمایندگان مجلس اظهار کرد: دولت نقش بسیار مهمی در توسعه سمن‌ها در این مدت داشته و نگاه ما به بخش جوانان ویژه بوده است. در سال 1392 اعتباری معادل با 2900 میلیارد تومان به منظور ازدواج جوانان تعلق گرفت که هر جوان برای ازدواج مبلغی معادل سه میلیون تومان دریافت می‌کرد و این در حالی است که در سال 95 با توجه‌ای که بحث جوانان شد این اعتبار به 9800 میلیارد تومان افزایش پیدا کرد و نفری سه میلیون تومان به نفری 10 میلیون تومان ارتقا پیدا کرد.

وی در ادامه افزود: رویکرد ما در دولت یازدهم برای استفاده از جوانان نگاه بسیار مثبتی بوده است و چند تن از مدیرانی که در استانها استفاده کردیم زیر 40 سال بودند که رضایت استاندار و نمایندگان مجلس را به همراه داشت و این رویکرد را ادامه خواهیم داد.

سلطانی‌فر گفت: همچنین درخصوص استفاده از بانوان در قسمت‌های مختلف رویکرد ما مثبت است و در دولت دوازدهم نیز این امر ادامه خواهد داشت.

نظر شما