در پی اظهارات روز گذشته چمران؛

حجت نظری صندلی خود را به چمران پیشنهاد کرد

۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۰:۰۱:۲۴
کد خبر: ۵۹۹۸۱۱
حجت نظری صندلی خود را به چمران پیشنهاد کرد
منتخب شورای شهر پنجم تهران، در واکنش به اظهارات چمران درخصوص منع قانونی داشتن آغاز به کارا شورای پنجم در اول شهریور ماه گفت: اگر مشکل آقای چمران تنها 12 روز باقی مانده است، من صندلی خودم را برای این دو هفته به ایشان می‌دهم تا ایشان در شورا حضور داشته و در زمان مدنظر خود شورای چهارم را ترک کنند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، حجت نظری، منتخب شورای شهر پنجم تهران، درباره زمان آغاز به کار شورای شهر پنجم در اول شهریورماه گفت: طبق قانون تصویب شده باید 14 مردادماه شورای پنجم شروع به کار می‌کرد، اما به دلیل تصویب و تایید دیرهنگام آن، به شورای پنجم نرسید و طبق صلاح دید و نظر وزارت کشور، دوره پنجم شوراها اول شهریور فعالیت رسمی خود را آغاز خواهد کرد.

او با بی اساس خواندن اظهارات چمران درخصوص منع قانونی داشتن آغاز به کارا شورای پنجم در اول شهریور ماه اظهار کرد: اگر مشکل آقای چمران تنها 12 روز باقی مانده است، من صندلی خودم را برای این دو هفته به ایشان می‌دهم تا ایشان در شورا حضور داشته و در زمان مدنظر خود شورای چهارم را ترک کنند.

منتخب شورای شهر پنجم تهران درباره در اجبار بودن وزارت کشور برای اتخاذ این تصمیم بیان داشت: این اظهارات در حقیقت بی احترامی به نظر مراجع ذی صلاحی است که این تصمیم را اخذ کردند، چراکه هیچ قانون و تصمیمی تحت اجبار به تصویب و سپس به تایید نمی‌رسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز