یادگار امام خمینی:

آیت الله هاشمی جوان پسند و فرزند زمان خویش بود

۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۸:۵۲:۲۰
کد خبر: ۶۰۱۶۴۴
آیت الله هاشمی جوان پسند و فرزند زمان خویش بود
نوه امام خمینی گفت: جامعه ما به دو درس از آقای هاشمی نیاز دارد. ایشان هنگام فوت ٨٢ سال داشتند؛ اما جوان پسند بود و فرزند زمان خویش بود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، سید حسن خمینی در مراسم نامگذاری بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت:  داستان نامگذاری خیابان به اسم افراد اگر تنها تکریم باشد به اینجا ختم می شود.

سید حسن خمینی ادامه داد: جامعه ما به دو درس از آقای هاشمی نیاز دارد. ایشان هنگام فوت ٨٢ سال داشتند؛ اما جوان پسند بود و فرزند زمان خویش بود. شما در برخورد با او با پیرمردی مواجه نبودید که خاطرات گذشته را بگوید؛ بلکه در زمان حال می زیست و دردهای امروز را می شناخت. او فرزند زمان خویشتن بود اما پدر جامعه فردا هم بود. 

به گفته  یادگار امام، آقای هاشمی در ثبت نام سال٩٢ تمام سرمایه سیاسی خود را به میان آورد. وقتی هم از آقای روحانی حمایت کرد تمام یافته های خود را پشت سر کسی گذاشت که ممکن بود پیروز نشود. 

او افزود: اینکه امروز نام آقای هاشمی را بر خیابان ها می گذاریم و آن را نیار جامعه می دانیم به این خاطر است که این درس را مرور کنیم که برای سعادت این مردم هر هزینه ای را باید داد. آبروی یک شخصیت سیاسی به درد قبر او نمی خورد؛ بلکه در همین روزگار و زندگی باید آن را هزینه کند. باید شجاعت داشت و تصمیم گرفت. این تصمیم گاهی "صبر" است و گاهی "حرکت" و خروش. 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز