امروز صورت گرفت؛

ابراز حمایت تعدادی از تشکل های ایثارگری از ابقای حجت الاسلام شهیدی

۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۰:۰۵:۳۲
کد خبر: ۶۰۳۲۵۵
ابراز حمایت تعدادی از تشکل های ایثارگری از ابقای حجت الاسلام  شهیدی
تعدادی از تشکل های ایثارگری از ابقای حجت الاسلام والمسلمین شهیدی حمایت کردند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، تعدادی ازتشکل های ایثارگری از ابقای حجت الاسلام والمسلمین شهیدی محلاتی به عنوان معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران حمایت کردند.
ترکاشوند، مدیرعامل جمعیت حفظ و ترویج فرهنگ ایثار اظهار : همانگونه که هفته گذشته در جلسه تشکل های ایثارگری اعلام کردم، تشکل ما از ابقای حجت الاسلام والمسلمین شهیدی حمایت می کند و تمام توان و ظرفیت خود را برای کمک به ایشان و بنیاد شهید و امور ایثار گران بکار خواهد گرفت، ضمن اینکه نباید از حق گذشت که ریاست محترم بنیاد، شخصیت وارسته و با دانشی هستند که با وجود برخی از نقد ها، یکی از بهترین مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران در طول سالیان گذشته محسوب می شوند.
در ادامه، امیرحسینی، رییس کانون صنفی بازنشستگان بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز گفت: با توجه به شرایط بنیاد شهید و امور ایثارگران ابقای حاج آقا شهیدی بهترین انتخاب ممکن بود و ما امیدواریم که ایشان در چهار سال پیش رو بخش اعظمی از مشکلات بنیاد شهید را با تدابیر خود رفع کنند و با توجه به اینکه کانون بازنشستگان بنیاد شهید، یک تشکل صنفی است، ما از ریاست محترم بنیاد تقاضا داریم تا آن دسته از خدماتی که برون سپاری می شود را به کانون بسپارند تا با توجه به ظرفیتی که در اختیار داریم در راستای اهداف بنیاد شهید و امور ایثارگران گام های موثری برداریم.
مجید آریایی نژاد، دبیر انجمن کارآفرینان برتر شاهد و ایثارگر نیز در ارتباط با ابقای حجت الاسلام والمسلمین شهیدی خاطرنشان کرد: ما انجمنی هستیم که حدود 10 سال است، فعالیت خود را آغاز کردیم و بنا به نوع فعالیت هایمان که خانواده های شاهد، آزاده و ایثارگران جنگ تحمیلی را در بر می گیرد، حمایت خود را علی رغم برخی نقد ها از ابقای حجت الاسلام شهیدی اعلام می کنیم.
دبیر کل کانون زنان شاهد و ایثارگر انقلاب اسلامی نیز با ابراز رضایت از کارها و فعالیت های صورت گرفته در بنیاد شهید در طول 4 سال اخیر به  پایگاه خبری حیات گفت: پرداخت معوقات به خانواده شهدا و ایثارگران یکی از کارهای بسیار خوبی بود که توسط مدیریت بنیاد شهید انجام شد.
وی ضمن تشکر از رییس جمهور به خاط ابقای حجه الاسلام شهیدی افزود با توجه به این که مسئله مهم از نگاه حجه الاسلام شهیدی انجام فعالیت در راستای اهداف بنیاد و تکریم و حمایت از خانواده شهدا و ایثارگران و فارغ از جناح بندی های سیاسی است او  کمترین جابجایی مدیران را بعد از به دست گرفتن سکان بنیاد شهید داشته است.
محمدی اظهار کرد: بعضی از مدیران دولت پیشین که فعالیت خوبی در راستای اهداف بنیاد داشته اند در جایگاه خود ابقا شده است، به عبارت دیگر اگر ریاست بنیاد قرار بود سوگیری های سیاسی را در کارش اعمال کند بسیاری از مدیران را عوض می کرد در حالی که هدف ایشان ورای جناح بندی های سیاسی است.
به گفته محمدی خانواده شهدا و ایثارگران به خاطر شهدای حرم بزرگتر شده است و متناسب با آن فعالیت بنیاد شهید نیز افزایش یافته و قابل تقدیر بوده است که امیدواریم در سال های پیش روی ادامه مدیریت حجه الاسلام شهیدی با رفع مشکلات میزان حمایت ها از این خانواده معزز بیشتر شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز