رییس پلیس پایتخت:

شناسایی و دستگیری سارقان مسلح طلافروشی در خیابان عباسی

۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۲:۲۴:۴۳
کد خبر: ۶۰۳۸۵۶
شناسایی و دستگیری سارقان مسلح طلافروشی در خیابان عباسی
رییس پلیس نیروی انتظامی تهران گفت: سارقان طلافروشی خیابان عباسی که اوایل خرداد امسال اقدام به سرقت مسلحانه کرده بودند دستگیر و جهت بازسازی صحنه جرم به محل سرقت منتقل شدند.

به گزارش گروه انتظامی و حوادث خبرگزاری برنا، سردار حسین رحیمی، رییس پلیس نیروی انتظامی تهران در صحنه بازسازی سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در خیابان عباسی که امروز(چهارشنبه) انجام شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 10 خرداد امسال دو سارق مسلح با موتورسیکلت به طلافروشی امین واقع در خیابان عباسی تهران حمله کردند و با توجه به اینکه سارقان از خود اثری بر جای نگذاشته بودند، اما با تلاش شبانه روزی نیروهای ناجا در نهایت شناسایی و دستگیر شدند.

وی در رابطه با نحوه دستگیری سارقان افزود: با توجه به اینکه سارقان در منزل خود، در حال برنامه‌ریزی برای انجام سرقت بعدی بودند، توسط نیروهای ناجا دستگیر شدند.

رییس پلیس نیروی انتظامی تهران ادامه داد: با بازرسی انجام شده از منزل این دو سارق، 2 قبضه سلاح و 20 عدد گلوله کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: دو سارق مذکور در اواخر بهمن ماه سال گذشته نیز به سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در خیابان 21 متری جوادیه اقدام کرده بودند.

سردار رحیمی تصریح کرد: با دستگیری سارقان و کشف این سرقت، وضعیت سرقت‌های مسلحانه در تهران به اتمام رسید و هم اکنون سرقت مسلحانه‌ای که کشف نشده باشد در ناجا وجود ندارد.

وی افزود: این طلافروشی به دوربین‌های مداربسته مجهز نبود، لذا از تمام کسبه  مشاغل حساس همانندطلافروشی‌ها می‌خواهیم تا مکان کسب خود را به دوربین‌های مداربسته تجهیز کنند.

وی در رابطه با برخورد قضایی با این گونه مسائل عنوان کرد: به دلیل اینکه این افراد در جامعه ناامنی ایجاد و کسبه زحمتکش را دچار ترس و نگرانی می‌کنند، حتما از سوی مسئولان قضایی با این موارد برخورد قاطع خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز