مدیرکل پزشکی قانونی تهران خبرداد؛

نتایج پزشکی قانونی در مورد پدرخوانده رپر معروف تا ده روز آینده اعلام می‌شود

۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۱:۱۹:۳۲
کد خبر: ۶۰۴۸۶۳
نتایج پزشکی قانونی در مورد پدرخوانده رپر معروف تا ده روز آینده اعلام می‌شود
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران گفت: جواب آزمایشات پزشکی قانونی پدر خوانده رپر معروف تا ده روز آینده اعلام می‌شود.
به گزارش گروه انتظامی و حوادث خبرگزاری برنا، مسعود قادی پاشا، مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران بیان کرد: جواب آزمایشات پزشکی قانونی پدر خوانده رپر معروف تا ده روز آینده اعلام می‌شود.
وی ادامه داد: پس از از آماده شدن جواب آزمایشات علت فوت تعیین و به مراجع قضایی اعلام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، ساعت 15، 28 مرداد سال جاری از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 فوت مشکوک از طریق بیمارستانی به کلانتری 145 ونک اعلام شد.

با حضور ماموران در بیمارستان و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد پیرمردی 66 ساله به علت اصابت جسم سخت به ناحیه سر و شکستگی جمجمه فوت کرده است. با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع فوت مشکوک و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده در اختیار اداره دهم قرار گرفت.

متوفی قبل از مرگ خود در اظهاراتش عنوان داشته بود که توسط پسر همسرش بنام حمیدرضا ۲۴ ساله مورد ضرب و جرح قرار گرفته است. همزمان با ارجاع پرونده به اداره دهم مظنون پرونده، در ساعت 15  به کلانتری 145 ونک مراجعه و خودش را به ماموران معرفی کرد. با انجام هماهنگی قضایی متهم به اداره دهم منتقل شد؛ او در تحقیقات اولیه منکر هرگونه درگیری با مقتول و ضرب و جرح وی شد. متهم در اظهاراتش ادعا کرد روز ۲۴ مرداد زمانیکه وارد خانه مادرم در خیابان شیخ  بهایی شدم متوجه شدم که مادرم با همسرش (متوفی) درگیر شده؛ من فقط مادرم را برداشته و از خانه خارج شدم و اطلاعی از ضرب و جرح متوفی و علت مرگش ندارم.

این ادعاها از سوی متهم در حالی مطرح می شود که قاضی شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران 29 مرداد در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌ها  گفت: «حمید صفت» - خواننده رپ - در بازداشت موقت بسر می‌برد.

وی خاطرنشان کرد: او مرتکب قتل عمد شده است.

نظر شما