نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت و گوی اختصاصی با برنا؛

زنانی که مسئولیت دارند بدانند عملکرد آنها به پای همه زنان نوشته میشود/ ما به شرط گرفتن کرسی برای زنان رای دادیم

۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۱:۳۲:۴۳
کد خبر: ۶۰۴۸۶۹
زنانی که مسئولیت دارند بدانند عملکرد آنها  به پای همه زنان نوشته
 میشود/ ما به شرط گرفتن کرسی برای زنان رای  دادیم
نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با برنا از لزوم مطالعه توسط زنانی پست های مهم کسب می کنند سخن گفت.

پروانه مافی، نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی برنا گفت: تعدادی از خانم ها به عنوان رییس شورای شهر و نایب رییس شورا و یا شهردار انتخاب شده اند که باعث خوشحالی جامعه است به جهت اینکه در اثر تهدید و چه تجربه جوی که برای خانم ها حاکم شده با قرار گرفتن در موقعیت های حساس  به چشم می آیند و دیده می شوند .

او در ادامه گفت: توصیه ای که برای خانم هایی که مسئولیت دارند این است که حتما در مطالعات روزانه ای در حوزه کاری خودشان داشته باشند تا مدیریت آنها متفاوت باشد، اگر آقایان در این حوزه بیشتر به تجربه اکتفا می کنند و کمتر به مطالعه می پردازند، خانم ها باید علاوه بر تجربه حتما به مطالعه و اضافه کردن اطلاعات خود خصوصا در مورد قوانین و مقررات توجه کنند و بخشی از اوقات فراغتشان را به مطالعه اختصاص دهند و  خانم هایی که  مسئولیت دارند بار سنگینی عهده شان است وباید بدانند که هر نوع فعالیتی که بکنند چه خوب و چه بد کارنامه ای برای سایر خانم ها است و امیدوارم که بهترین ها در عملکرد این خانم ها وجود داشته باشد.

مافی در خصوص حضور زنان در دولت گفت: ما برای حضور زنان در سطح معاون وزیر اصرار داریم و از تعدادی از وزار قول گرفتیم که به شرطی رای اعتماد می دهیم که از زنان استفاده کنند ،در این چند روزی که از عمر کابینه می گذرد برخی از وزرا اقدامات شایسته ای در این مورد انجام داده اند و برخی هم در حال این کار هستند .

مافی در پایان گفت: به جز انتخاب معاون وزیر زن کارهای دیگری هم باید صورت بگیرد ، در مدیریت های کلان که بحث معاونت وزرا مطرح شده یک بخشی از کار است و کارهای بسیار مهم دیگری است که دولت و معاونت امور زنان و دستگاه های شورای فرهنگی و... باید انجام دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز