در شهرستان بهارستان؛

سیزدهمین مرکز اورژانس اجتماعی افتتاح شد

۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۳:۵۳:۵۰
کد خبر: ۶۰۶۰۶۲
سیزدهمین مرکز اورژانس اجتماعی افتتاح شد
مرکز اورژانس اجتماعی شهرستان بهارستان در آستانه هفته دولت افتتاح شد.

 اصغر باقری، مدیرکل بهزیستی استان تهران در مراسم افتتاح مرکز اورژانس اجتماعی سطح 2 شهرستان بهارستان که با حضور رییس سازمان بهزیستی کشور و فرماندار شهرستان بهارستان در منطقه نسیم شهر برگزار شد، گفت: امروز سیزدهمین مرکز اورژانس اجتماعی استان تهران در سطح 2 در شهرستان بهارستان افتتاح شد.

وی ادامه داد: بهزیستی استان تهران سال گذشته به سه میلیون و 700 هزار نفر خدمت ارائه کرده است این در حالی است که تنها 400 هزار نفر آنها جامعه هدف خاص بهزیستی بوده‌اند و سایر آنها آحاد جامعه بودند که از خدمات مددکاری و رواشناسی سازمان بهزیستی استان تهران بهره‌مند شدند.

مدیرکل بهزیستی استان تهران در ادامه خاطرنشان کرد: استان تهران با 13 میلیون نفر جمعیت، استان ویژه‌ای است که باید نسبت به آن توجه ویژه داشته باشیم به همین دلیل سازمان بهزیستی متناسب با نیاز این استان خدمات خود را به صورت ویژه ارائه می‌دهد.

 بیژن سلیمان‌پور، فرماندار شهرستان بهارستان نیز در این مراسم گفت: در هفته دولت بنا به فرمایش مقام معظم رهبری باید از تلاش‌های دولت قدردانی شود بدین ترتیب معتقدم بخش اعظمی از دستاوردهای دولت یازدهم در حوزه فرهنگ، تغییر نوع نگاه به زندگی و ایجاد یک جهان بینی جدید بوده است که متاسفانه این دستاورد دولت یازدهم مورد توجه قرار می‌گیرد و حتی مخالفان دولت به هر جهت برای رسیدن به امیال خود در صدد آن هستند که با سیاه‌نمایی اقدامات دولت اسلامی را خدشه‌دار کنند.

وی ادامه داد: اگر روحانی منشور حقوق شهروندی را تدوین کردند، بر آزادی‌های فردی و آزادی بیان تاکید و اصرار دارند و یا اگر به پرهیز از نگاه امنیتی تاکید و توجه می‌کنند و یا آنکه تاکید دارند که باید سیاست‌هایمان دینی باشد نه آنکه دینمان را سیاسی کنیم، همه و همه در یک کلمه یعنی توجه ایشان به «کرامت انسانی» بازمی‌گردد.

فرماندار شهرستان بهارستان گفت: یکی از جوامع هدفی که باید در حوزه تکریم قرار بگیرد خانواده بزرگ بهزیستی است؛ همچنین باید از آن نوع نگاه که توجه به این قشر را که «صدقه» می‌پندارد، فاصله بگیریم. نگاه امروز در بهزیستی، نرم‌افزاری و به کرامت انسانی در این سازمان توجه می‌شود در حالی که تمام روش‌های به کارگرفته شده در دولت یازدهم در این سازمان مبتنی به روش‌های علمی بوده و این روش ادامه خواهد یافت.

سلیمان‌پور با بیان اینکه عده‌ای برای گرم‌نگه داشتن تریبون‌های خود به مردم یا برای مردم گریه تجویز می‌کنند، گفت:‌ جامعه‌ای که همواره با سستی، ناامیدی و یاس همراه باشد، جامعه‌ای مرده است، به همین دلیل باید جامعه شاد بوده و امید داشته باشد و باید دل‌ها را آباد کنیم زیرا ویران کردن کاری ندارد.

نظر شما