دو برادر با چاقو در بیمارستان به هم حمله کردند

۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۳:۳۲:۲۹
کد خبر: ۶۰۶۵۷۵
دو برادر با چاقو در بیمارستان به هم حمله کردند
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: پس از درگیری شدید طایفه‌ای چند ماه گذشته در اورژانس بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان نهاوند، باز حادثه‌ای دیگر در این بیمارستان رخ داده است.

به گزارش گروه انتظامی و حوادث خبرگزاری برنا، سرهنگ منصور ملکی فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند یادآور شد: در تیرماه امسال، عده‌ای بی‌محابا و با جسارت و گستاخی تمام با انواع سلاح‌های سرد به داخل اورژانس بیمارستان علیمرادیان نهاوند حمله‌ور شدند و با ایجاد رعب و وحشت، بی‌نظمی و سلب آسایش بیماران، باعث اختلال و مزاحمت برای کارکنان و همراهان بیماران در این بیمارستان شدند.

وی اظهار داشت: در این درگیری طایفه‌ای با ورود پلیس 110 خاطیان شناسایی و دستگیر و با تشکیل پرونده و حکم قضایی متهمان به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

سرهنگ ملکی گفت: روز گذشته نیز مجددا درگیری جدیدی در بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان شهرستان نهاوند رخ داده است.

مدیر بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان نهاوند نیز با تأیید این مطلب، از درگیری دو برادر در این بیمارستان خبر داد و افزود: این درگیری منجر به زخمی شدن دو برادر با ضربات چاقو شده است.

کاویانی ادامه داد: این نزاع و درگیری به حاشیه و ورودی بیمارستان منتقل شده و شکسته شدن یکی از شیشه‌های بیمارستان، وحشت و ترس بیماران بستری شده در بیمارستان و مراجعه‌کنندگان را در پی داشته است که با دخالت به موقع نیروی انتظامی و برخورد با خاطیان مسئله فیصله یافت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز