رییس سازمان حج و زیارت:

انتقال به مشعر و منا از غروب فردا صورت می گیرد

۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۲۳:۲۷:۲۱
کد خبر: ۶۰۷۲۷۵
انتقال به مشعر و منا از غروب فردا صورت می گیرد
رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه کار انتقال زائران به عرفات و استقرار آنها در چادرها در حال انجام است گفت: برنامه‌ریزیهای لازم اعم از چادرها، کولر آنها و ... انجام شده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، حمید محمدی درباره آخرین برنامه‌های انجام شده برای زائران در عرفات و منا اظهار کرد: امروز در دو مقطع از منا و عرفات بازدید کردیم و این کار برای اطمینان از امکانات و برنامه‌ریزیهای لازم بود.
وی با بیان اینکه برنامه‌ریزیهایی همچون چادرها و کولرهای آنها مورد توجه جدی قرار گرفت: یکی از موضوعات مهم برق رسانی در عرفات بود چرا که برای فعالیت کولرها باید سیستم برق‌رسانی به‌طور مناسب انجام شود که در این زمینه نیز فعالیتها به‌خوبی انجام شده است.
رئیس سازمان حج وزیارت تصریح کرد: نیروهای امدادی و پزشکی در منا و عرفات فعال بودند و کار انتقال زائران نیز از ساعتی قبل آغاز شده است؛ حجاج در حال ورود به عرفات هستند و در چادرها استقرار می‌یابند.
محمدی توضیح داد: انشاالله با برنامه‌ریزیهای انجام شده خدمات مناسبی در طول امشب تا غروب فردا پنجشنبه به زائران که در عرفات هستند ارائه خواهد شد و سپس برنامه انتقال آنها از عرفات به مشعر و منا انجام می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز