وزیرآموزش و پرورش:

سرعت عمل عوامل امدادی و انتظامی، موجب کم شدن فاجعه شد

۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۰۷:۵۲:۲۲
کد خبر: ۶۰۷۸۸۸
سرعت عمل عوامل امدادی و انتظامی، موجب کم شدن فاجعه شد
وزیرآموزش و پرورش گفت: سرعت عمل مناسب عوامل امدادی و انتظامی استان فارس و شهرستان داراب موجب شد تا عمق فاجعه کم شود .

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، سید محمد بطحایی در جلسه کمیته هماهنگی حادثه دانش آموزان هرمزگانی در داراب، ضمن تشکر از همدلی موجود در استان فارس برای رسیدگی به حادثه دیدگان این سانحه گفت: سرعت عمل مناسب  عوامل امدادی و انتظامی استان فارس و شهرستان داراب موجب شده تا عمق این فاجعه کم شود .

وی با بیان این که در تماس تلفنی با وزیر بهداشت ابعاد این حادثه مورد بررسی قرار گرفت و وی نیز بر لزوم پی گیری دقیق به حادثه دیدگان تاکید داشت، افزود: امیدواریم با اقدامات خوب درمانی که برای این عزیزان انجام می شود، مجروحین حادثه هر چه سریعتر به جمع  خانواده خود بپیوندند.

بطحایی گفت: کار زیبایی که آموزش و پرورش انجام داد این است که با  حضور مربیان در کنار دانش آموزان، زمینه آرامش مصدومین حادثه را تا رسیدن والدینشان فراهم کرد و این ستودنی است.

وزیرآموزش و پرورش با بیان اینکه با اصلاح در فرایند اردوها امکان کاهش اینگونه حوادث وجود دارد، افزود: اگر در بروز این حادثه کوتاهی انجام شده باشد، باید حتما با عوامل آن برخورد قانونی شود و بر همین اساس از معاون پرورشی و فرهنگی خود خواسته ام تا با بررسی گزارشات حادثه نسبت به بررسی ابعاد این اتفاق و ارائه آن برای طرح در هیات دولت اقدام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز