برنا از کلید حل مشکل اپ استور می گوید؛

نرم افزار های ایرانی نیازی به اپ استور ندارند

۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۶:۴۶:۰۵
کد خبر: ۶۰۸۲۶۷
نرم افزار های ایرانی نیازی به اپ استور ندارند
پس از حذف نرم افزار های ایرانی از اپ استور بسیاری از کاربران این نرم افزار ها دچار نگرانی شدند درحالی که اپ استور تنها راه دانلود نرم افزار های ایفون نیست.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، پس از حذف نرم افزار های ایرانی از اپ استور بسیاری از صاحبان این برند گوشی در کشور؛ دچار نگرانی بابت نحوه ی دریافت نرم افزار های جدید یا اپدیت آن ها شدند.

محمد حسین شیخ الاسلامی  کارشناس آی تی در گفت و گو با خبرنگار برنا با بی اساس دانستن این نگرانی گفت: اپ استور تنها یکی از راه  های دانلود برنامه برای گوشی های آیفون است  در حالی که برای دانلود می شود از راه های مختلفی وجود دارد.

به گفته ی وی برنامه نویسان می توانند از چند طریق برنامه های خود را عرضه کنند اول  اپ استور و راه  دیگر قرار دادن لینک دانلود در سایت های مربوط  به آن برنامه است

شیخ الاسلامی ادامه داد: آنچه که برای کاربران جای سوال است روند اجرایی شدن برنامه ها است که برعکس دیگر دستگاه ها نیاز به چندمرحله دارد، یکی از عواملی که باعث شده این روزها خریداران اپل را با نگرانی رو به رو کند این است که آن ها به خوبی نمی دانند که برای دانلود و سپس اجرا چگونه عمل کنند.

این کارشناس ای تی در ادامه به تشریح این روند پرداخت:

1. برای استفاده از برنامه های ایرانی خارج از اپ استور ابتدا باید از طریق منوی setting باید امکان دانلود خارج از اپ استور را فعال کرد.

 

1

۲. سپس وارد بخش general می‌شویم.

2

۳. در پایین صفحه بخش profile و یا device management را لمس می‌کنیم.

3

۴. در اینجا گزینه‌ی ****** TIMES را لمس می‌کنیم.

4

۵. حالا گزینه‌ی Trust را لمس می‌کنیم.

با لمس این گزینه در واقع اجازه نصب برنامه هایی که از فیلتر های اپ استور عبور نکره اند را به دستگاه خود می دهیم هرچند با این روش مشکل دانلود برنامه ها حل می شود اما باید توجه داشت که اپ استور ضامن سلامت برنامه های موجود در فضای مجازی بوده است.

photo_۲۰۱۷-۰۹-۰۲_۱۶-۵۱-۳۷

 

photo_۲۰۱۷-۰۹-۰۲_۱۶-۵۱-۳۸

پس از انجام این مراحل برای هر برنامه می توانیم به راحتی از آنان استفاده کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز