جزئیات خدمات روز گذشته هلال احمر در عراق در گفت و گو با برنا تشریح شد؛

ویزیت ۵۷۰ زائر بیمار در درمانگاه های هلال احمر

۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۹:۰۱:۳۲
کد خبر: ۶۰۸۴۱۳
ویزیت ۵۷۰ زائر بیمار در درمانگاه های هلال احمر
نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر ایران در عراق گفت: روز گذشته 570 زائر بیمار به درمانگاه های هلال احمر ایران در عراق مراجعه کردند که از این تعداد 3 زائر به مراکز درمانی ایران و 6 زائر نیز به مراکز درمانی عراق منتقل شدند.

 دکتر منعم شمشادی در گفت‌وگو با برنا با اشاره به مراجعه 570 زائر بیمار به درمانگاه های هلال احمر ایران در نجف، کربلا و کاظمین، گفت: از این تعداد 465 بیمار با کارت شمسا مراجعه کرده و از خدمات رایگان درمانی بهره مند شدند و 105 زائر بیمار نیز به شکل انفرادی از خدمات درمانی درمانگاه های هلال احمر استفاده کردند.

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر ادامه داد: خدمات ارائه شده به این بیماران در قالب آزمایشگاه، سرم درمانی، تزریقات، پانسمان، نوار قلب، تست قند خون، بخیه و ... بوده است.

وی با اشاره به انتقال بیمارانی که نیاز به دریافت خدمات درمانی سطح بالاتر داشتند به مراکز درمانی عراق و ایران، گفت: 3 بیمار به مراکز درمانی ایران اعزام شدند و 6 بیمار نیز به مراکز درمانی عراق منتقل شدند که از این تعداد، یک بیمار در بیمارستان عراق بستری است.

وی همچنین تعداد کل ماموریت های آمبولانس واحد امداد را 9 ماموریت اعلام کرد و افزود:  روز گذشته کارشناسان بهداشت از 9 مرکز تحت نظارت این مرکز نیز بازدید کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز