در واکنش به مصاحبه برنا اتفاق افتاد

پاسخ اسنپ به برنا

۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۹:۵۶:۲۴
کد خبر: ۶۰۸۴۴۵
پاسخ اسنپ به برنا
یکی از شرکت های حمل و نقل موبایلی در واکنش به مصاجبه برنا با یکی از رانندگان نامه ای به خبرگزاری برنا ارسال کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، پس از انتشار مصاحبه برنا با یک راننده ناشنوا که از سرویس های حمل و نقل موبایلی برای امرارمعاش استفاده می کرد، یکی از این شرکت ها در واکنش به انتشار مصاحبه نامه ای به شرح زیر برای برنا ارسال کرد: 

سامانه هوشمند حمل و نقل اسنپ مدافع تغییر بینش و نگرش جامعه نسبت به معلولیت است و به همین منظور حمایت از اقشار مختلف و متفاوت جامعه را در دستور کار دارد. به وجود آوردن شرایطی برای پیوستن همراهان (رانندگان) دارای معلولیت از جمله افراد دارای ناشنوایی یا معلولیت جسمی-حرکتی به ناوگان این سامانه نیز در جهت تحقق همین هدف والا صورت گرفته است.

سازوکار ثبت نام همراهان در اسنپ به گونه ای است که آگاهی از وضعیت جسمی آنان را ممکن می سازد. گواه این امر نیز آن است که اسنپ بخشی از همراهان محترم کم توان، معلول و توان یاب خود را از پرداخت کارمزد معاف کرده است. وضع این معافیت نشان می دهد که اسنپ نه تنها حضور این عزیزان را را در ناوگان خود ارج می نهد بلکه از آن استقبال می کند. 

همچنین اسنپ از ابتدای سال 96 با اجرای طرح تکریم از خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران، کارمزد فعالیت در ناوگان این سامانه را برای خانواده درجه یک این عزیزان حذف کرده است تا از خدمات این سامانه به طور رایگان بهره مند شوند.

لازم به ذکر است که حمایت اسنپ از قشر محترم دارای معلولیت تنها به بخش همراهان معطوفد نمی شود و این سامانه رعایت شرایط کاربران کم توان خود را نیز در دستور کار دارد، در صورتی که مسافری ویلچر داشته باشد می تواند بدون پرداخت هزینه اضافه بار با اسنپ سفر کند. 

در پایان ذکر این نکته ضروری است که سامانه هوشمند حمل و نقل اسنپ خود را در بالا بردن کیفیت زندگی هموطنان و دستیابی به جامعه ای ایده آل مسئول و پیش قدم می داند و برای تحقق این امر درصدد نوسازی زیرساخت های فنی اش جهت ارایه خدماتی اختصاصی به افراد کم توان، معلول و توان یاب است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز