در روز اول ؛

مترو برای دانشجویان و دانش آموزان رایگان شد

۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۴:۰۷:۱۶
کد خبر: ۶۰۸۶۳۵
مترو برای دانشجویان و دانش آموزان رایگان شد
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران از خدمات رایگان به دانش آموزان و دانشجویان در روز اول مهر خبر داد.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران از خدمات رایگان به دانش آموزان و دانشجویان در روز اول مهر خبر داد.

احسان مقدم  گفت: دانش آموزان و دانشجویان از صبح تا پایان پس فردا در همه خطوط شبکه قطار شهری تهران می توانند رایگان از خدمات مترو استفاده کنند.

وی افزود: دانشجویان با ارائه کارت شناسایی و دانش آموزان با لباس ویژه مدرسه یا ارائه کارت شناسایی می توانند از خدمات رایگان مترو استفاده کنند.

مقدم همچنین از تمهید مقدمات لازم برای افزایش قطارهای فوق العاده در خطوط شبکه قطار شهری تهران در روز اول مهر در صورت نیاز خبر داد.

وی گفت: اگر شمار مسافران افزوده شود ، برای تسهیل در جابجایی آنان قطارهای فوق العاده اعزام و زمان حرکت قطارها به ویژه در ساعات اوج افزایش شمار مسافران کاسته می شود.

تدابیر ویژه اتوبوسرانی تهران برای فصل بازگشایی مدارس

مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی تهران از برنامه ریزی و تدابیر ویژه این سازمان برای تسهیل در جابجایی مسافران به ویژه دانش آموزان و دانشجویان در آغاز سال تحصیلی خبر داد.

پیمان سنندجی گفت : این برنامه ها با سرویس دهی صد در صدی ناوگان شرکت واحد اتوبوسرانی شامل حدود 8300 دستگاه وسیله حمل و نقل عمومی شامل حدود 6800 دستگاه اتوبوس و بیش از 1200 دستگاه مینی بوس از فردا در مناطق مختلف پایتخت آغاز می شود.

وی افزود : 1200 دستگاه از این وسایط حمل و نقل عمومی ، اتوبوس های تندرو در خطوط هشت گانه شهر تهران است .

سنندجی همچنین از سرویس دهی رایگان خطوط شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به فرهنگیان، دانش آموزان و دانشجویان از صبح تا پایان دوشنبه اول مهر خبر داد.

وی با اشاره به برنامه ریزی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران پیش از بازگشایی مدارس گفت: طبق مذاکره با مسئولان آموزش و پرورش ، متناسب با زمان دقیق آغاز و پایان کار مدارس و ورود و خروج دانش آموزان از فردا در ایستگاه های نزدیک مدارس ، اتوبوس های خالی مستقر می شود.

سنندجی ، تعمیر اساسی ، نظافت و به روز رسانی وسایط حمل و نقل عمومی و اشتغال صد در صدی ناوگان حتی سرویس های در اختیار کارکنان شرکت واحد اتوبوسرانی را از برنامه های این شرکت برای تسهیل در رفت و آمد دانش آموزان و دانشجویان در آغاز سال تحصیلی برشمرد.

مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی تهران همچنین گفت: با آن که سامانه نظارت تصویری ، خطوط شبکه حمل و نقل این شرکت را در همه مناطق تهران زیرپوشش دارد ، تقویت گشت های نظارتی را نیز از مهر در دستور کار قرار داده ایم.

وی با پیش بینی افزایش 20 تا 25 درصد شمار مسافران خطوط اتوبوسرانی از مهر افزود: در صورت نیاز به ویژه در ساعات اوج افزایش شمار مسافران ، اتوبوس های فوق العاده به مسیرهای پرازدحام مانند خط 1 ، مسیر تقاطع تهران پارس به میدان آزادی اعزام می شوند.

سنندجی همچنین گفت: امسال نخستین بار سرویس دهی به دانش آموزان استثنایی شهر تهران را در دستور کار قرار داده و در مرحله نخست با 5 مدرسه استثنایی قرارداد امضا کرده ایم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز