نسل آینده تلفن همراه به بازار می آید؛

استفاده از انگشت‌ به جای تلفن همراه

۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۵:۱۱:۰۷
کد خبر: ۶۰۹۱۷۸
استفاده از انگشت‌ به جای تلفن همراه
محققان عرصه فناوری‌های الکترونیک در حال طراحی محصول جدیدی هستند که تصویر تازه‌ای از نسل آینده تلفن همراه را به نمایش خواهد گذاشت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، ظهور تکنولوژی را شاید بتوان مهمترین پیشرفت بشریت دانست. امروزه در دنیای فناوری دیگر هیچ اتفاقی دور از انتظار نیست و هر پدیده‌ای در حین شگفتی می تواند قابل پیش بینی باشد. طراحی و ساخت تلفن‌های هوشمند یکی از این پدیده‌هاست که با  توجه به پیشرفت‌هایی که داشته در تسهیل کارها به مدد انسانها آمده است، تا جایی که گاهی تصور انجام حجم بالایی از امور روزمره با استفاده از این دستگاه کوچک شگفت‌آور است.

باوجود پیشرفت‌های حاصله در این زمینه، باز هم طراحان راضی نبوده و در فکر تولید نسل جدیدی از این اختراع بشری هستند؛ آنها به تازگی دستگاهی را طراحی کرده‌اند که با بستن به مچ دست و با استفاده از انگشت، قابلیت مکالمه را ایجاد می‌کند. این دستگاه در واقع جایگزین تلفن همراه است. نحوه کار آن به این صورت است که هنگام تماس، با ایجاد لرزش به فرد هشدار می‌دهد، با فشار دکمه‌ای که در طراحی آن تعبیه شده و با قرار دادن انگشت روی گوش، امکان مکالمه برای فرد ایجاد می‌شود. امواج صوتی از طریق استخوان انگشت به گوش منتقل می‌شوند. کارشناسان این اختراع را نسل آینده تلفن همراه نامیدند. 

نظر شما