محمد علی نجفی :

کسى که لابى کرد را از لیست مدیرانم خط زدم/ در انتخاب مدیران جز مصلحت شهر به چیز دیگرى پایبند نیستم

۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۸:۵۱:۰۲
کد خبر: ۶۰۹۳۷۵
کسى که لابى کرد را از لیست مدیرانم خط زدم/ در انتخاب مدیران جز مصلحت شهر به چیز دیگرى پایبند نیستم
محمد علی نجفی پس از پایان ادای سوگند گفت: امیدوارم تا پایان بتوانم پاسخگوى اعتمادهایى که شد، باشم. ادای این سوگند را در میانه دو عید بزرگ غدیر و قربان را به فال نیک می گیرم.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، محمد علی نجفی در ادامه با بیان اینکه  فردا با وزیر آموزش و پرورش در مورد بازگشایى مدارس جلسه دارم گفت: امسال سال سختى از نظر مالى برای شهردارى است؛ لذا باید کارى کرد که تا پایان سال شهردارى در بخش درآمد نقدى با مشکل مواجه نشود.  تاکنون برای این مشکل هم دو جلسه برگزار کرده ایم.

نجفی با بیان این که جلسات زیادى براى انتخاب همکاران جدید داشتم  افزود:کار سختى بود تا از میان صدها رزومه و یا افرادى که معرفى شدن تعدادى را انتخاب کنم .

وی تاکید کرد :امروز چهار معاون جدید معرفى مى شوند. در انتخاب مدیران جز مصلحت شهر به چیز دیگرى پایبند نیستم واین هدف گلایه ایجاد کرده است. متاسفانه برخى دوستان با برخى افراد براى مناصب شهردارى حرف زدند اما هیچکس براى این کار از طرف من اجازه نداشت.

شهردار تصریح کرد: حتی دیشب شنیدم یکی از دوستانم با سه نفر حرف زده و من اصلا در جریان  این موضوع نبودم. حتی وقتی شنیدم یکی از مدیران مورد انتخاب من لابى سنگین کرده از لیست انتخاب کنار گذاشته شد؛ چراکه با کسى تعارف و رودربایستى ندارم.

 محمد علی نجفی افزود: من می دانم شهردارى با مشکلات زیادى مواجه است اما با لطف  خدا و همکارى ارگان هاى نظامى ، شهروندان و اعضاى شوراى شهر و مجموعه بزرگ مدیران و کارشناسان مشکلات را برطرف مى کنیم.

نظر شما