در مشگین شهر رخ داد؛

آتش‌سوزی در مدرسه دخترانه

۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۰۸:۰۵:۲۹
کد خبر: ۶۱۰۶۷۸
آتش‌سوزی در مدرسه دخترانه
آتش‌سوزی مدرسه دخترانه در شهرستان مشگین‌شهر منجر به از بین رفتن کامل سقف آن شد، در پی این حادثه و اعلام تعطیلی مدرسه سرنوشت ۳۰۰ دانش‌آموز در آستانه سال تحصیلی مبهم ماند.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛ در پی آتش‌سوزی مدرسه ابتدایی حجاب شهرستان مشگین شهر که روز پنجشنبه اتفاق افتاد، وضعیت تحصیلی ۳۰۰ دانش‌آموز این مدرسه پادرهوا بوده و با توجه به میزان خسارت وارده احتمال تعطیلی مدرسه در سال تحصیلی جدید وجود دارد.

فرماندار مشگین شهر  در این خصوص و در بیان دلیل این اتفاق در آستانه سال تحصیلی تصریح کرد: علت آتش‌سوزی در ابتدا نصب ایزوگام و سپس اتصال سیم‌های برق عنوان شده است.

میرعلی رحیمی زاده با بیان اینکه میزان خسارت به حدی است که سقف مدرسه عملاً تخریب شده، متذکر شد: خوشبختانه آتش‌سوزی این مدرسه به دلیل خالی بودن آن در هنگام وقوع حادثه، خسارت جانی نداشت.

وی افزود: خسارت حادثه به صورت قطعی برآورد نشده اما در وضعیت فعلی با توجه به فرصت محدود باقی‌مانده تا آغاز سال تحصیلی امکان تعمیر و آماده‌سازی مدرسه برای سال تحصیلی جدید وجود ندارد.

فرماندار مشگین شهر تأکید کرد: در این مدرسه ۳۰۰ دانش‌آموز تحصیل می‌کنند که طی روزهای آینده شورای آموزش‌وپرورش تشکیل جلسه داده و نسبت به تعیین تکلیف دانش‌آموزان تصمیم‌گیری خواهد کرد.

رحیمی زاد با اشاره به کمبود مدرسه در مشگین شهر متذکر شد: تلاش ما بر این است هر چه سریع‌تر تعمیر این مدرسه آغاز شود اما تا زمان آماده‌سازی مدرسه، به احتمال قوی دانش‌آموزان در مدارس دیگر توزیع می‌شوند.

 

 

 

منبع: مهر

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز