در مراسم تکریم و معارفه مطرح شد؛

محمدرضا رستمی: امیدوارم جناب تندگویان با اراده آهنین برای توسعه اقتصادی و اجتماعی جوانان گام های بزرگ بردارند

۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۹:۴۸:۲۵
کد خبر: ۶۱۳۱۸۶
محمدرضا رستمی: امیدوارم جناب تندگویان  با اراده آهنین برای توسعه اقتصادی و اجتماعی جوانان  گام های بزرگ بردارند
مراسم تکریم و معارفه معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان صبح امروز انجام گرفت .

به گزارش گروه اجتماعی برنا، مراسم تکریم و معارفه معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان صبح امروز انجام گرفت. طی حکمی از سوی سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، از امروز 25 شهریورماه محمد مهدی تندگویان مسیری که محمدرضا رستمی تاکنون پیش برده بود بااندیشه خود برای بهبود شرایط جوانان ادامه خواهد داد.

گفتنی است، در ابتدای این جلسه محمدرضا رستمی با بیان اینکه "لازم می دانم  از  جناب سلطانی فر، وزیر محترم که در یک سال گذشته در خدمتشان بودیم و حمایت هایی که در حوزه جوانان داشتن  تشکر کنم" گفت: به آقای  تندگویان تبریک می گویم و از اینکه این مسئولیت را از دوش من برداشتند تشکر می کنم.

او ادامه داد:  امیدوارم با اراده ای آهنین بتوانند گام های بزرگی را برای توسعه اقتصادی و اجتماعی جوانان بردارند ، هر کاری کردیم وظیفه و تکلیف بود.

محمدرضا رستمی افزود: با توجه به تجربه و سابقه ای که در حوزه اجتماعی وجوانان داشتم آن  روزی که اینجا آمدم، جای خالی  گفتمان با جوانان دیده می شد.  در دولت یازدهم ضرورت وجود داشت که گفتمان جوانان را پایه ریزی کنیم ، دو رویکرد اساسی برای گسترش این گفتمان داشتیم، رویکرد اول توسعه اجتماعی جوانان بود که الان ما با رشد کیفی و کمی سمن های جوانان مواجه هستیم. رویکرد دوم ما این بود که گفتگوی ملی جوانان را بنا کنیم که این کار را تا حد استان های و حتی تا سطح رییس جمهور رساندیم ،این مقدمه کار بود، باید بدنه اجرایی کشور را با جوانان همراه کنیم .ما ستادهای ساماندهی ملی جوانان را بنا کردیم و گفتیم حتما باید هر ماه  یکبار این جلسات با حضور استاندار و فرماندار برگزار شود.

او افزود: با توجه به اینکه ما با فروپاشی سرمایه اجتماعی جوانان روبه رو بودیم باید این معضل ترمیم شود، ضرورت داشت که در حوزه جوانان شفافیت ایجاد کنیم، همچنین جوانان باید از جزئیات سیاست هایی که مربوط به جوانان بود مطلع می شدند به همین دلیل در شورای عالی جوانان در جلساتش نمایندگان جوانان حضور داشتند.

به گفته رستمی یکی از کارهای دیگری که در معاونت انجام شد ایجاد خدمات الکترونیک برای جوانان و فراخوان برای طرح و برنامه در حوزه جوانان بوده است ، این طرح ها می آید و در شورای داوری بررسی می شود و از آن حمایت می شود.

 رستمی افزود: در این مدت که با حوانان کار کردم فهمیدم که برنامه ویژه دولت دوازدهم در حوزه جوانان باید افزایش اعتماد جوانان و مشارکت آنان باشد ، امید در جامعه جوان بسیار پایین آمده و ما وظیفه داریم این امید را بالا ببریم.

او اظهارکرد: امیدوارم با حضور تندگویان و حمایت سلطانی فر بحث جداسازی حوزه جوانان از ورزش صورت بگیرد ، ادغام این دو حوزه  بسیار کار اشتباه و نا به جایی بود، در استان ها هیچ جایگاهی برای جوانان وجود ندارد و آن ها  زیر سایه ورزش قرار گرفته اند .

رستمی  از فرید موسوی رییس فراکسیون جوانان درخواست کرد تا دراین خصوص در مجلس کمک کند و ادامه داد:در پایان از همه ی همکارانم ، شوراهایی که تشکیل شد و کمک کردند تا بتوانیم کاری را پیش ببریم  تشکر می کنم،همچنین از مدیران استان ها که با فشار و تنگنا کار جوانان رو پیش برده اند و شورای معاونان  که کمک کردند تشکر می کنم و ممنونم که این بار را از دوش من برداشتید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز