معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان:

تندگویان : امروز زمان بهره‌برداری از سمن‌ها است

۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۱:۰۲:۵۸
کد خبر: ۶۱۳۲۵۵
تندگویان : امروز زمان بهره‌برداری از سمن‌ها است
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان: به خاطر عملکرد بد بعضی مسئولان حوزه جوانان به وزارت آمد که امیدوارم سریع تر به ساختار اصلی خود بازگردد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، در مراسم تکریم و معارفه معاون جدید امور جوانان وزرات ورزش و جوانان محمد مهدی تندگویان معاون جدید این وزارتخانه گفت: صراحت اقای سلطانی فر در شورای شهر همیشه به  حل مسائل کمک میکرد، همچنین در میراث فرهنگی هم  کارمند او بوده ام و همیشه مدیریت او باعث دلگرمی من بوده است همه این ها دلایلی است که پیشنهاد او برای معاونت وزارت خانه را پذیرفتم.

 او افزود:  امیدوارم شان جوانان کشور به جایگاه اصلی خودش برگردد ، به خاطر عملکرد بد بعضی مسئولان حوزه جوانان  به  وزارت آمد که امیدوارم سریع تر به ساختار اصلی خود بازگردد، حوزه ورزش بسیار به حوزه جوانان مرتبط است و یکی از مشکلات ما ورزشکارانی است که در حوزه جوانان خوب دیده نمی شوند ، می توان با حوزه ورزش  هم افزایی خوبی داشت ، فکر میکنم مشکل اصلی ما از دست دادن هویت جوانان است و همه مشکلات ما به نبود هویت در جوانان برمیگردد که باید آن را پیگیری کنیم.

 به گفته ی  تندگویان در حوزه جوانان سر فصلی مثل مجلس جوانان داریم که حتما آن را پیگیری می کنم ، همچنین سمن ها شکل بسیار مناسبی در زمان رستمی پیدا کرد و الان وقت بهره برداری از این سمن ها است ، امیدوارم بتوانیم از آن ها  بهره برداری مناسبی کنیم ، باید  به سمتی رویم که  مانند سال های ابتدایی  انقلاب کشور در اختیار جوانان باشد، ما به جوانان فرصت نداده ایم برای همین تجربه کمی دارند.

او اظهار کرد : در موضوع بین الملل حوزه جوانان  کم کاری شده است  که حتما این موضوعات بین المللی رو پیگیری میکنم ، موضوع بعدی برگشت جوانان نخبه به کشوراست که باید آن را پیگیری کنیم ،  هچنین بحث مدرک گرایی موضوعی است که باید پیگیری شود و به سمت پرورش جوانان متخصص است.

معاون جدید امور جوانان گفت: اولویت اول این وزارت خانه حوزه جوانان است و باید حوزه جوانان را جدی بگیریم تا  ورزش هم جدی گرفته شود، از سلطانی فر میخوام در چابک سازی و استفاده از جوانان در وزارت خانه کمک کند ،همچنین از مجلس و شورای شهر هم میخواهم که در حوزه جوانان کمک کنند.

 او در پایان گفت: بزرگترین ماموریت من ساماندهی بین نهادهایی است که برای جوانان کار می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز