در مراسم تکریم و معارفه معاون ساماندهی امور جوانان؛

جوانان امروز بیش از هرچیزی نیاز به امید و اعتماد سازی دارند

۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۱:۳۰:۳۵
کد خبر: ۶۱۳۲۷۲
جوانان امروز بیش از هرچیزی نیاز به امید و اعتماد سازی دارند
فاطمه دانشور در مراسم تکریم و معارفه معاون ساماندهی امور جوانان گفت:تندگویان را فرد خوش فکری در حوزه جوانان شناختیم ، باید بگم که جوانان امروز بیش از هرچیزی نیاز به امید و اعتماد سازی دارند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، در مراسم تکریم و معارفه معاون جدید ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان فرید موسوی رییس فراکسیون جوانان مجلس گفت: از ابتدای مجلس شاهد تلاش های سلطانی فر در حوزه جوانان بودیم ، همچنین تندگویان برای همه در مجلس شناخته شده است .

او ادامه داد: بحث امید و اعتماد در جوانان در برخی حوزه ها به یاس تبدیل شده که امیدوارم پیگیری شود، بحث دستیاران جوان هم که رییس جمهور دستور داده اند امیدوارم که توسط دستگاه های مختلف پیگیری شود، همچنین از  سلطانی فر میخواهم که فریاد مطالبات جوانان باشند.

فاطمه دانشور هم که از مهمانان این مراسم بود گفت: تندگویان را فرد خوش فکری در حوزه جوانان شناختیم ، باید بگم که جوانان امروز بیش از هرچیزی نیاز به امید و اعتماد سازی دارند.

به گفته ی او آسیب های اجتماعی که در قشر جوان در حال شکل گیری است باید پیگیری شود، پیشنهاد میدهم که اینجا ستادی تشکیل بشه برای پیگیری آسیب های اجتماعی جوانان ، جوانان باید در نهاد ها یاد بگیرند متخصص شوند تا بتوانیم در دولت  آن ها را به کار گیریم.  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز