امروز از سوی قضات دادگاه کیفری استان انجام می گیرد؛

صدور حکم متهمان پرونده قتل بنیتا هشت ماهه

۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۰۶:۰۷:۰۷
کد خبر: ۶۱۳۵۸۵
صدور حکم متهمان پرونده قتل بنیتا هشت ماهه
هفته گذشته در دو جلسه محاکمه علنی متهمان پرونده قتل بنیتا دختر هشت ماهه در دادگاه کیفری استان انجام گرفت. روز چهارشنبه بعد از بیان آخرین دفاعیات متهمان ،اعلام شد حکم قضایی برای آنها امروز یکشنبه صادر خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، هفته گذشته در دو  جلسه محاکمه علنی،متهمان  پرونده قتل بنیتا دختر هشت ماهه  در دادگاه کیفری استان انجام گرفت. روز چهارشنبه بعد از بیان آخرین دفاعیات متهمان ،اعلام شد حکم قضایی برای آنها امروز یکشنبه صادر خواهد شد.

حکم متهمان این پرونده در حالی امروز صادر می شود که متهم ردیف اول این پرونده در آخرین دفاعیات خود مدعی شد قصد قتل نداشته و ارتکاب قتل را نیز قبول ندارد. وی همچنین در گفت و گو با خبرنگار برنا عنوان کرده بود که ادعاهایی که درخصوص قتل این کودک بیان می شود و براساس آنها وی را متهم به قتل کرده اند اساس ندارد.

بر پایه این خبر ،بنیتا دختر هشت‌ماهه ایرانی بود که در صبح پنج‌شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۶، در حالی که درون خودروی پراید پدرش بود، ربوده شد و پس از شش روز، در بامداد ۴ مرداد، جسد او پیدا شد. کودکی که ۶ روز داخل خودروی به سرقت رفته پدرش با شیشه‌های بسته و درهایی که قفل نبودند در کنار خیابانی خلوت از گرسنگی و تشنگی جان داد. او به دلیل باقی ماندن در خودرو و شدت گرما جان داده بود. خبر مرگ تلخ این کودک ابعاد رسانه ای گسترده ای داشت و جامعه را به شدت تحت تاثیر قرار داد.

قاضی کشکولی که رسیدگی به این پرونده را بر عهده دارد  در خصوص اینکه احساسات جامعه چقدر در روند این پرونده و صدور حکم اثر گذار است در پایان جلسه آخر رسیدگی این پرونده به خبرنگار برنا گفته بود : ابعاد رسانه ای این پرونده و احساسات جامعه در روند رسیدگی و صدور حکم این پرونده اثر ندارد.

این درحالی است که وکیل متهم ردیف اول پرونده نظری متفاوت از قاضی کشکولی داشت و به برنا گفت : صد در صد حسی  که بعد از گم شدن و یافتن جسد این کودک در جامعه ایجاد کرد در سرعت بخشیدن به رسیدگی به این پرونده اثر گذار بود و اعتقاد دارم که بر صدور حکم هم تاثیر خواهد گذاشت.

گفتنی است ،پدر و مادر این کودک که به طرز دردناکی قربانی سرقت مرگباری شده است در پایان جلسه آخر رسیدگی به این پرونده تاکید بر خواست خود بر صدور اشد مجازات برای متهمان داشتند

امروز حکم متهمان این پرونده صادر و اعلام خواهد شد. حکمی که هر چه باشد بعد از صدور برای تایید نهایی به دیوان عالی کشور ارسال خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز