سه شنبه، زمان اعلام نتایج نهایی آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته

۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۱:۲۸:۴۵
کد خبر: ۶۱۳۷۴۷
سه شنبه، زمان اعلام نتایج نهایی آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته
مشاور عالی سازمان سنجش کشور گفت: روز سه شنبه نتایج نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۶ اعلام می‌شود.

به گزارش گروه انتظامی و حوادث خبرگزاری برنا، حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش کشور  گفت: نتایج نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۶ روز سه شنبه ۲۸ شهریور ماه اعلام می‌شود.

وی افزود: لازم است داوطلبان برای اطلاع از زمان ثبت‌نام به دانشگاه و یا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه کنند.

مشاورعالی سازمان سنجش کشور با اشاره به قرار گرفتن نتایج به روی سایت سازمان سنجش کشور تصریح کرد: نتایج پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های متمرکز آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۶ اعم از رشته‌های تحصیلی با آزمون و یا رشته‌های تحصیلی که پذیرش در آن‌ها صرفا با اعمال سوابق تحصیلی صورت می‌گیرد و همچنین معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت پذیرش رشته‌های نیمه‌متمرکز فوریت‌های پزشکی آزمون مذکور از طریق سایت سنجش آموزش کشور اعلام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: داوطلبانی که در ردیف پذیرفته‌شدگان آزمون قرار گرفته اند، باید ابتدا به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه و موسسات عالی زیربط مراجعه کرده و ضمن کسب اطلاع از برنامه زمانی و مدارک اعلام شده مربوط به هر یک از کد رشته محل‌ها در زمان مقرر برای ثبت‌نام و سایر مراحل پذیرش و مشخص شده مراجعه کنند.

توکلی خاطرنشان کرد: در صورتی که موسسه محل قبولی، برنامه خاصی برای ثبت نام اعلام نکرده باشند، پذیرفته‌شدگان لازم است در یکی از روز‌های شنبه، اول و یا یکشنبه دوم مهرماه با به دست داشتن مدارک لازم نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز