در گفت و گو اختصاصی با برنا مطرح شد ،

بازپرس میرزایی : عامل قتل عام خانوادگی شب گذشته در مشهد مامور ۱۱۰ بود / قاتل برای ارتکاب جنایت ترک پست کرده بود

۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۰:۵۲:۲۶
کد خبر: ۶۱۴۷۵۲
بازپرس میرزایی : عامل قتل  عام خانوادگی شب گذشته در  مشهد  مامور ۱۱۰ بود / قاتل برای ارتکاب جنایت ترک پست کرده بود
بازپرس پرونده قتل عام خانوادگی روز گذشته در مشهد، در گفت و گو با برنا از ابعاد این جنایت که درنهایت به خودکشی قاتل ختم شد گفت .

بازپرس پرونده  قتل  عام خانوادگی روز گذشته در مشهد، در گفت و گو با برنا از ابعاد این جنایت که درنهایت به خودکشی قاتل ختم شد  چنین گفت .

بازپرس میرزایی در خصوص اینکه بیان شده است عامل این جنایت مامور یک اداره دولتی بوده  و با سلاح سازمانی مرتکب قتل شده است چه درجه و عنوانی درچه سازمانی داشته است گفت : عامل جنایت مامور انتظامی بود . همکارانش در تحقیقات اولیه در خصوص این پرونده به کارآگاهان پلیس جنایی مشهد گفته اند که تاکنون رفتار خشن و یا کرداری که نشان از بیماری روانی او داشته باشد ندیده بودند.

 وی با بیان اینکه با این شرایط باید تحقیقات نشان دهد که در روز حادثه چه اتفاقی بین ایشان و خانواده همسرشان افتاده است که به این جنایت انجامیده است گفت : زمان وقوع حادثه ، محل کار را با همراه داشتن سلاح ترک کرده ، به سمت خانه پدر خانم خود رفته و این جنایت را رقم زده است ، سپس به محل خدمت بازگشته و در نهایت هم پشت کلانتری اقدام به خودکشی می کند.

بازپرس میرزایی در پاسخ به این سوال که همه مامورهای نیروی انتظامی اجازه حمل سلاح خارج از فضای کار را ندارند ، این فرد چه درجه ای داشته است بیان داشت : مامور 110 بود . دور از چشم مافوق ترک پست کرده است. در مدت 15 دقیقه این جنایت را رقم زده و به کلانتری بازگشته و سپس خودکشی کرده است. هنوز پاسخی به مافوق خود در خصوص علت خروج از پست نداده بود که صدای شلیک می آید و وقتی به محل صدا مراجعه می کنند با جسد وی مواجه می شوند.

بازپرس پرونده درادامه اینگونه گفت : دیشب بعد از کشته شدن همسر عامل این جنایت و کشته شدن این مرد ، پدرو مادر همسر مقتوله  که دچار مجروحیت در این حادثه شده بودند به بیمارستان منتقل شدند که در حال حاضر عمل جراحی برروی آنها صورت گرفته و در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند ولی معلوم نیست که وضعیت درمان آنها چه نتیجه خواهد داشت.

بازپرس میرزایی در مورد اینکه آیا این زوج فرزندی داشتند و اصلا چند سال از ازدواجشان می گذشت چنین گفت : فرزندی نداشتند و همین شب عید ازدواج کردند .

بازپرس این پرونده در ادامه در برابر این سوال که نظر کارشناسی وی در خصوص اتفاقات یک ماه گذشته در کشور و وقوع دو جنایت مشابه دیگر اولی در تهران و دومی ساعتی قبل از وقوع این اتفاق در کرمانشاه چیست و چرا اینقدر این نوع  قتل  عام ها و نهایت خودکشی های عاملان این جنایات در حال افزایش است گفت : در مورد علل ازیاد این نوع قتل ها باید روانشناسان و جامعه شناسان صحبت کنند ولی معمولا این نوع جنایات نشات گرفته از خشم های آنی است که باید تحقیق کنیم در لحظه  ارتکاب این جنایات به عامل قتل چه خبری داده اند که چنین خشمگین شده است یا چه عواملی دست به دست هم داده است که فرد به مرز جنایت و خودکشی می رسد .

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز