رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:

تندگویان فردی از جنس جوانان است آن ها را بهتر درک می کند

۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۰۹:۴۰:۳۴
کد خبر: ۶۱۵۶۳۲
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت:تندگویان فردی جوان و کارآمد است که مشکلات و مسائل جوانان را بهتر درک می کند و با خواسته ها و نیازهای جوانان آشناست ، از اینرو در ساماندهی امور جوانان موفق تر خواهد بود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا،  عبدالرضا عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با تقدیر از وزیر ورزش و جوانان در انتخاب تندگویان به عنوان معاون ساماندهی امور جوانان افزود: تندگویان فردی جوان و کارآمد است که مشکلات و مسائل جوانان را بهتر درک می کند و با خواسته ها و نیازهای جوانان آشناست ، از اینرو در ساماندهی امور جوانان موفق تر خواهد بود.

عزیزی با بیان الویت های دولت دوازدهم در حوزه جوانان گفت : الویت های دولت در حوزه جوانان همان موضوعات به جا مانده از قبل است ، یعنی : اشتغال، معیشت ، مسکن و ازدواج که باید به آن پرداخته شود.

وی در ادامه با اشاره به تصویب قوانین مختلف و کارآمد در حوزه جوانان تصریح کرد: خوشبختانه هیچ خلا قانونی در حوزه جوانان نداریم و قوانین مناسبی برای مسکن، اشتغال و ازدواج جوانان تصویب شده است و اکنون هنگام اجرا و عمل به قوانین است.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در خصوص آخرین وضعیت احیای سازمان ملی جوانان گفت : از هفته آینده رسیدگی به وضعیت به سه وزارتخانه آغاز می شود  و ابتدا وزارت صنعت و معدن و پس از آن وزارت ورزش و جوانان و به دنبال آن وزارت راه و شهرسازی تعیین تکلیف می گردد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز