این غذا انرژیتان را بالا و وزنتان را کم می کند+ دستورالعمل

۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۲۰:۱۱:۴۳
کد خبر: ۶۱۶۶۴۵
این غذا انرژیتان را بالا و وزنتان را کم می کند+ دستورالعمل
چاقی و اضافه وزن یکی از معضل های امروز افراد است ما به شما غذایی پرکالری معرفی می کنیم که با خوردن آن وزنتان اضافه نمی شود و چربی خونتان پایین می آید.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛   شام یکی از وعده هایی است که اغلب افراد برای کاهش وزن و سلامت بدن ترجیح می دهند سالاد بخورند، چاقی و چربی خون بالا و به دنبال آن بیماری های قلبی و دیابت نیز یکی از معضل های زندگی امروز ما است.

 

 

ما به شما غذایی سبک را معرفی می کنیم که در عین حال با وجود اینکه کالری بالایی دارد اما چاق کننده نیست.

 

 

این سالاد حاوی آووکادو یکی از سالمترین موادغذایی است که شما همیشه می توانید آن را بخورید، علاوه بر این آووکادو مغذی‌ترین میوه دنیا محسوب می‌شود؛ سرشار از آنتی‌اکسیدان‌هاست و با سرطان، آرتروز و حتی آب‌مروارید مبارزه می‌کند.

 

 

این میوه با وجود اینکه کالری بالایی دارد اما به دلیل خاصیت شگفت آور و فیبر بالایی که دارد موجب چاقی و اضافه وزن نمی شود و پس از خوردن آن احساس خوبی به شما دست می دهد.

 

 

ماهی تن یکی دیگر از اجزای این سالاد ضد چاقی و کاهنده چربی است، ماهی تن حاوی اسیدهای چرب امگا 3 است که برای بدن ضروری است.

 

 

اسیدهای چرب به کاهش سطح کلسترول و افزایش جریان خون در بدن کمک می کنند همچنین از ابتلا به بیماری های قلبی پیشگیری می کند ودر سلامت و زیبایی پوست نیز موثر است.

 

 

غذای ضد سرطان و پرکالری

 

2 عدد کنسرو ماهی تن

یک عدد آووکادو رسیده

نصف فنجان کرفس خرد شده

نصف فنجان پیاز خرد شده

نصف سیب قرمز خرد شده

نصف فنجان گردو خرد شده

یک قاشق غذاخوری آب ترشی یا آب لیمو

یک قاشق چایخوری شوید خشک

نصف خردل

نصف چایخوری زیره

نمک و فلفل

 

کافی است، آووکادو را خرد کرده،ماهی تن، کرفس، پیاز، سیب و گردو را به آن اضافه کرده و خوب مخلوط کنید، سپس آب ترشی یا آبلیمو، خردل، زیره و نمک و فلفل را به آن اضافه کنید، این سالاد را تا یک هفته می توانید در یخچال نگهداری کنید.

 

 

نظر شما