رییس اداره رفاه شهرداری تهران:

برای هیچ پستی لابی نکرده‎ام/ اداره رفاه مدیران را به اداره رفاه همه پرسنل تبدیل کردیم

۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۱:۱۴:۴۲
کد خبر: ۶۱۷۳۲۰
برای هیچ پستی لابی نکرده‎ام/ اداره رفاه مدیران را به اداره رفاه همه پرسنل تبدیل کردیم
رییس اداره رفاه شهرداری تهران با بیان اینکه برای هیچ پستی در شهرداری لابی نکرده ام گفت: شایعاتی که درباره لابی من برای شهردار یکی از مناطق شده بی اساس است من حتی برای ماندن در همین جایی که هم اکنون هستم با کسی صحبت نکرده ام من کار خود را تا لحظه ای که مدیر بالادستی بخواهد با همه توان انجام می دهم و اگر خواست می مانم اگر نه در جای دیگری خدمت می کنم.

"نویدرضا خدیوی" رییس اداره رفاه شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه شهری خبرگزاری برنا، خدمات در حوزه درمانی، رفاهی، اجرای تورهای مختلف و  برگزاری مسابقات فرهنگی فعالیت هایی است که اداره رفاه انجام می دهد.

او با بیان اینکه "کارهایی که در چند سال اخیر در اداره رفاه انجام شد بی سابقه بود که ما به آنها کار اولی ها  می گوییم" تصریح کرد: ورزش پرسنلی در مجموعه شهرداری مغفول واقع شده بود. چند سال گذشته ورزش پرسنلی از سازمان ورزش شهرداری جدا و به اداره رفاه سپرده شد. متأسفانه ورزش پرسنلی مختصر در حد یک مسابقه فوتسال دیده شده و فکر دیگری برای آن نشده بود.

وی افزود: برای اولین بار کارت نقره ای ورزش به همه پرسنل شهرداری دادیم که با آن کارت نقره ای می توانند از مجموعه های ورزشی استفاده کنند. برای اولین بار از نخبه های ورزشی شهرداری تقدیر کردیم که این افراد در شهرداری بسیار زیادند مانند صادق گودرزی قهرمان المپیک، در تنیس بانوان قهرمان آسیایی داریم و در داوری شخصی مانند فغانی را داریم که  آنها دیده نشده بودند.

خدیوی ادامه داد: در اداره رفاه مسابقات ورزشی کلان شهرها را برگزار کردیم و اتفاقا والیبال ما در این مسابقات رتبه اول همچنین والیبال بانوان، تنیس بانوان، شنا و شطرنج هم در این مسابقات تیم شهرداری تهران اول شد.

او با اشاره به برگزاری جشن های مختلف در شهرداری گفت: با بررسی های زیاد جشن های بیشتری برگزار و جشن های مختلفی از جمله جشن ولایت و جشن مخصوص بانوان را اضافه و توانستیم برای اولین بار جشن مهربانی را در ماه مبارک رمضان برگزار کنیم.

او با بیان اینکه "برای اولین بار از نخبگان کنکور 96 تجلیل کردیم" افزود:  9 نفر از همکارانمان رتبه یک رقمی و دو رقمی آوردند که از آنها تجلیل کردیم.

خدیوی گفت: متأسفانه در دورانی مدیریت کردم که مشکلات مالی سیاسی و ... زیاد بود اما کارمان را انجام دادیم مثلا با وجود بی پولی تعداد تورهای تابستانه را از 4 تور به 10 تور افزایش دادیم.

او با اشاره به تخریب های مختلف علیه او و اداره رفاه گفت: خدیو جایگاهی برای تخریب ندارد و تخریب ها دامن اداره رفاه که برای پرسنل است را می گیرد. من یک روز پشت میز ریاست اداره رفاه نشسته ام و روز دیگر خواهم رفت ای کاش تخریب ها انجام نمی شد زیرا ضربه آن به اداره رفاه بود و ای کاش این اداره را مورد هجمه قرار نمی دادند.

خدیوی افزود: برخی به اداره رفاه حمله کردند که چرا بن لوازم تحریر را نمی دهند در صورتی که پولی نبود اما همه فشارها برای این بن ها که پولش نیامده بود به اداره رفاه وارد شد.

او درباره نحوه تعیین اعتبار و پرداخت پول به اداره رفاه گفت: ابتدای هر سال کمیته ای تشکیل و سرانه خدمات رفاهی پرسنل در آن کمیته مشخص می شود. براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی خدمات رفاهی پس از پرداخت حقوق و مزایا در صورت وجود اعتبار نزد دستگاه اجرایی قابل پرداخت است یعنی وقتی شهرداری پول نداشته باشد قانونی می تواند هیچ کدام از این خدمات را ارایه نکند.

رییس اداره رفا شهرداری ادامه داد: شهرداری در پرداخت حقوق ها مانده است اما پرسنل توقع دارند کارت شارژها را شارژ کنیم وقتی شهرداری پول ندهد توان آن را نداریم.

خدیو گفت: اعتبار وام ها به ما ابلاغ شده است اما پولی وجود ندارد خدمات رفاهی هم به همینگونه است ما اعتبار خدمات رفاهی را داریم اما پولی برای ارایه خدمات نداریم.

او افزود: با وجود بی پولی اما بسیاری از خدمات را که در اختیار خودمان است انجام می دهیم مثلا در موضوع تورها با آژانس ها قرارداد می بندیم و آنها بدون اینکه ما پولی پرداخت کنیم سفر را انجام می دهند فقط با اعتبار.

خدیوی گفت: پرسنل شهرداری از اداره رفاه راضی اند چون این اداره قبلا اداره رفاه مدیران بود اما در زمان من به اداره رفاه همه پرسنل شهرداری تبدیل شد.

رییس اداره رفاه شهرداری تهران با بیان اینکه برای هیچ پستی در شهرداری لابی نکرده ام گفت: شایعاتی که درباره لابی من برای شهردار یکی از مناطق شده بی اساس است من حتی برای ماندن در همین جایی که هم اکنون هستم با کسی صحبت نکرده ام من کار خود را تا لحظه ای که مدیر بالادستی بخواهد با همه توان انجام می دهم و اگر خواسته می مانم اگر نه در جای دیگری خدمت می کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز