عباسپور در گفتگو با برنا مطرح کرد:

مدیر کل انجمن اولیا و مربیان :شهرداری،مسئول است، آموزش و پرورش فقط کارفرما است!

۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۲:۵۸:۱۷
کد خبر: ۶۱۷۸۵۷
مدیر کل انجمن اولیا و مربیان :شهرداری،مسئول است، آموزش و پرورش  فقط کارفرما است!
مدیر کل انجمن اولیا و مربیان :رئیس جمهور به سه دستگاه دستور داده است. چیزی که به ما مربوط می شود این است که در انتخاب ماشین برای سرویس ها و اردوها آن چه که در قانون وزارت آموش و پرورش آمده را رعایت کنیم.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، دکتر عباسپور درباره تلاشی که آموزش و پرورش بعد از دستور رئیس جمهور  برای بهبود شرایط اردوهای دانش آموزی  انجام داده است گفت :  رئیس جمهور به سه دستگاه دستور داده است. چیزی که به ما مربوط می شود این است که در انتخاب ماشین برای سرویس ها و اردوها  آن چه که در قانون وزارت آموش و پرورش آمده را رعایت کنیم.

وی در پاسخ به اینکه درست یک هفته بعد از  دستور رییس جمهور باردیگر تصادف خودرویی که  دانش آموزان مسافران آن بودند به وقوع پیوست  چنین توضیح داد : مینی بوس فرسوده بود .باید توجه کرد که تامین خودرو برای سرویس مدارس به عهده شهرداری هاست. به این مبحث که خودرو مشکل داشته باشد،آموزش و پرورش ورود نمی کند. مدیر مدرسه از میان پیمانکاران انتخاب می کند. البته پیمانکارانی که مجوز لازم را دارند. مجوزها را هم شهرداری در مناطق شهری می دهد.مشکلی که داریم این است که شهرداری ها بیان می کنند به تعداد کافی خودرو نداریم.البته درحال تلاش هستیم که خودروهای مناسبی برای سرویس در اختیار مدراس بگذاریم.

وی در پاسخ به این سوال که مسئولیت آموزش و پروش در این باره چیست ، گفت :

اگر خودروی مورد نظر مجوز لازم را نداشته باشد، مسئولیتش با آموزش و پرورش است. در واقع مدیر مدرسه تخلف کرده و با جایی قرارداد بسته که خودرو، موجز لازم را نداشته است.اما اگر خودرو مجوز داشته باشد، دیگر آموزش و پرورش مقصر نیست چون مجوز را شهرداری می دهد.

عباسپور با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش سعی می کند  پیمانکارهایی را انتخاب کند که مجوز داشته باشند گفت :  زمانی تخلف  محسوب می شود که پیمانکار ها مجوز لازم را نداشته باشند.

عباس پور درباره وضعیت مدیر مدرسه مورد نظر در تصادف کرمان گفت:

اگر مدیر مدرسه با خوردوی فاقد مجوز قرارداد داشته باشد،قطعا برکنار خواهد شد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز