رئیس پلیس راه استان همدان خبر داد :

۳ کشته در تصادف همدان

۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۰۸:۲۰:۳۱
کد خبر: ۶۱۹۴۶۱
۳ کشته در تصادف همدان
سرهنگ رضا عزیزی با بیان اینکه خودروی سواری تیبا با سرعت غیرمجاز در سراشیبی گردنه اسدآباد در حال تردد بود که با رسیدن به پیچ به علت ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه اقدام به استفاده از سیستم ترمز می کند بیان کرد: استفاده از سیستم ترمز موجب چرخش این وسیله نقلیه به دور خود و ورود به مسیر عبوری خودروهای خط مقابل می شود.
به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا،  رئیس پلیس راه استان همدان افزود: خودروی سواری پراید که از سمت همدان به کرمانشاه در حال تردد بود با خودروی تیبا برخورد کرده و یکی از سرنشینان پراید جان خود را در این سانحه از دست می دهد.

سرهنگ عزیزی افزود: 2 تن از سرنشینان پراید به شدت زخمی شدند که پس از انتقال به مرکز درمانی جان خود را از دست دادند.

وی در ادامه با بیان اینکه عصر روز عاشورای امسال جاده های این استان یک روز پر ترافیک را تجربه کرد توضیح داد: ترافیک موجب کاهش سرعت خودروها شد و از محل ایست بازرسی تا خروجی اتوبان سرعت وسایط نقلیه به کمتر از 50 کیلومتر در ساعت رسیده بود.

وی اضافه کرد: همچنین سرعت خودروها در آزاد راه همدان - ساوه به علت شلوغی این محور از 80 کیلومتر در ساعت تجاوز نمی کرد.

وی بیان کرد: ترافیک سنگین محورهای همدان از ساعت 14 روز گذشته آغاز و تا ساعت 24 ادامه داشت و هم اینک وضعیت تردد به حالت عادی برگشته است.

در پنج ماهه سال جاری 149 نفر در جاده های برون شهری استان همدان جان باختند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 13 نفر معادل هشت درصد کاهش داشته است.

 

منبع : ایرنا

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز