رئیس پلیس‌راه استان زنجان خبر داد:

کشته شدن ۳ نوجوان در یک روستا

۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۷:۳۸:۰۳
کد خبر: ۶۱۹۹۰۷
کشته شدن ۳ نوجوان در یک روستا
رئیس پلیس‌راه استان زنجان از کشته شدن 3 نوجوان بر اثر بی‌احتیاطی در سانحه رانندگی خبر داد و گفت: دو نفر دیگر از سرنشینان خودرو در کما به‌سر می‌برند.
به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سرهنگ علی‌اصغر شیرمحمدی اظهار کرد: دیروز در محور فرعی خدابنده در مسیر روستای بولاماجی به محمدآباد 6 نوجوان - 16 تا 17 ساله - که فاقد گواهی‌نامه بوده سوئیچ خودروی پدر یکی از افراد را بدون اطلاع برداشته و در مسیر اقدام به انجام حرکات نمایشی می‌کنند.

وی تصریح کرد: در یکی از این صحنه‌ها راننده اقدام به کشیدن دستی می‌کند که بر اثر آن خودروی 405 واژگون شده و سه نفر از جوانان در دم جان خود را از دست می‌دهند.

این مسئول ادامه داد: دو نفر دیگر از این افراد به‌علت شدت جراحات وارده در کما به سر می‌برند و فقط یک نفر به‌صورت سرپایی درمان و از بیمارستان مرخص شده است و این در شرایطی است که راننده خودرو فاقد گواهی‌نامه بوده‌ است.

وی همچنین به برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید با گاردریل اشاره کرد و گفت: در این سانحه که در اتوبان زنجان به قزوین به‌وقوع پیوست راننده به علت خستگی و خواب‌آلودگی کنترل کامل بر خودرو نداشته و با گاردریل برخورد می‌کند که در این سانحه نوزاد یک ساله جان خود را از دست داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز