در اراک اتفاق افتاد :

اعتراف یک پیرزن به ۴۰ فقره سرقت!

۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۸:۵۲:۲۱
کد خبر: ۶۱۹۹۴۱
اعتراف یک پیرزن به ۴۰ فقره سرقت!
فرمانده انتظامی استان از دستگیری پیرزنی که به همراه فرزندش در اراک جیب بری و کیف زنی می کردند خبرداد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سردار عزیزی گفت: از چندی پیش در پی وقوع چندین مورد کیف زنی و جیب بری در مرکز و نقاط پرتردد ویژه بازار شهر اراک، در روند تحقیقات تخصصی تیم پلیس آگاهی استان مرکزی، سرانجام سرنخ هایی از خانمی سالخورده و پسرش به دست آمد که ساکن یکی از استان های همجوار استان مرکزی بودند و بعد از سرقت در اراک، مجدد به شهر خود باز می گشتند.

وی افزود: با هماهنگی مقام قضائی، تیمی از ماموران انتظامی به شهر محل سکونت متهمان اعزام شدند و هر دو نفر را دستگیر و به پلیس آگاهی استان مرکزی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استان افزود:‌ در مراحل بازجویی های تخصصی کارآگاهان پلیس، متهمان به 40 فقره جیب بری و کیف زنی در شهر اراک اعتراف کردند. همچنین در بررسی سوابق این دو نفر مشخص شد که متهم زن پرونده دارای 24 فقره سابقه کیفری از جمله جیب بری و کیف زنی و سایر سرقت ها و پسر او هم دارای 13 فقره سابقه کیفری از جمله سرقت و جیب بری است.

وی با بیان اینکه متهمان با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند افزود:‌ تحقیقات تکمیلی در این پرونده، ادامه دارد و کسانی که به این روش از آنها سرقت شده ، می توانند برای پیگیری شکایت خود به پلیس آگاهی استان مرکزی مراجعه و یا با شماره 0862184038 تماس بگیرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز