صبح رخ داد

تصادف خونین ۹ خودرو گرانقیمت در ولنجک تهران / مصدومان روانه بیمارستان شدند

۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۸:۵۱:۲۷
کد خبر: ۶۲۰۴۱۸
تصادف خونین ۹  خودرو گرانقیمت در ولنجک تهران / مصدومان روانه بیمارستان شدند
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف زنجیره‌ای در ولنجک بین یک دستگاه خاور، موتورسیکلت و 9 خودروی سواری خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ،در مورد تصادف زنجیره‌ای 9 دستگاه خودرو در میدان دانشجوی ولنجک، گفت: ساعت 7:23 امروز صبح این حادثه رخ داد و با توجه به اینکه آن منطقه جزء اماکن پر تردد است و نیروهای آتش نشانی در آنجا مستقر هستند خود شاهد حادثه بودند و این مسئله باعث شد تا ظرف هفت ثانیه به محل حادثه برسند که یک زمان ایده‌آل و کم سابقه است. همچنین یک ایستگاه دیگر هم به محل اعزام شد و مجموعا نیروهای دو ایستگاه آتش نشانی عملیات امداد و نجات را انجام دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در مورد جزئیات حادثه گفت: یک دستگاه خاور که پمپ تزریق بتن ساختمانی را حمل می‌کرد به دلیل نامشخص با یک موتورسیکلت که دو پسر هشت و 12 ساله به همراه پدر یکی از این کودکان سوار آن بودند برخورد می‌کند و بعد از اینکه کنترل خودرو از دست راننده خارج می‌شود با 9 دستگاه خودروی سواری دیگر که در حال تردد بودند نیز برخورد می‌کند که آسیب‌های زیادی به خودروها وارد می‌شود.

وی با بیان اینکه خودروی خاور بعد از شکستن تیرچراغ راهنمایی و ورود به میدان متوقف می‌شود اظهار کرد: آتش نشانان بلافاصله با آغاز عملیات ، ایمن سازی لازم را انجام می‌دهند.

ملکی با اشاره به اینکه تعدادی از رانندگان خودروها از خودروهایشان خارج شده بودند، در مورد دو نفر دیگر که محبوس شده بودند گفت: این دو نفر که مرد بودند توسط نیروهای آتش نشانی از ماشین خارج شدند.

به گفته ملکی این دو نفر شدیدا دچار مصدومیت شده بودند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه این حادثه مجموعا پنج مصدوم داشت که تحویل عوامل اورژانس شد اضافه کرد: با کمک نیروهای راهنمایی و رانندگی خودروهای حادثه دیده به محل امن منتقل شدند و راه برای تردد خودروها باز شد. در حال حاضر عوامل پلیس راهور نیز مشغول بررسی علت حادثه هستند.

وی با تاکید بر حضور سریع نیروهای آتش نشانی گفت: اگر این نیروها در منطقه نبودند حادثه می‌توانست وضعیت وخیم‌تری پیدا کند. همچنین این حادثه تلفات جانی نداشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز