عضو شورای شهر تهران در گفت و گو با برنا:

اجرای طرح های فیلتر دوده و LEZ در دستور کار شورای شهر قرار گرفت

۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۰۸:۵۸:۲۵
کد خبر: ۶۲۳۳۹۳
اجرای طرح های  فیلتر دوده و LEZ در دستور کار شورای شهر قرار گرفت
عضو شورای شهر تهران از مهم ترین اقدامات شورای شهر و شهرداری در مورد جلوگیری از آلودگی هوا سخن گفت.

آرش حسینی میلانی در گفت و گوبا خبرنگاربرنا در مورد مجموعه اقدامات شهرداری و شورای شهر در مورد آلودگی هوا گفت: بخشی از تکالیف شهرداری تهران در مورد آلودگی هوا مربوط به طرح ها و مصوبات پنج ساله دوم است که شهرداری ملزم به انجام آن هاست.

میلانی در ادامه گفت: یکی از موارد مطرح شده در برنامه پنج ساله دوم فیلتر های دوده  در اتوبوس ها است،  سازمان اتوبوسرانی باید مشکلات موجود در این زمینه را حل کند زیرا یکس از منابع عمده آلاینده سوخت ناقصی است که در موتورهای دیزلی وجود دارد.

او در ادامه گفت: طرح LEZموضوع دیگری است که بحث زمان بندی اجرایی شدن آن توسط شورای شهر در حال پیگیری است، این طرح نیاز به امکاناتی دارد که نظارت و پیگیری آن در دستور کار شورا قرار دارد که البته این طرح نیاز به هماهنگی های لازم با معاونت های مربوطه شهرداری و راهنمایی رانندگی دارد.

میلانی در ادامه در مورد تعامل کمیسیون محیط زیست و کمیسیون حمل و نقل در جهت کاهش آلودگی هوا گفت: کمیسیون محیط زیست و کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر در مورد کاهش آلودگی هوا همسو هستند به عنوان مثال بحث نوسازی و تامین ناوگان مترو در این دو کمیسیون مطرح است وظیفه اصلی ما در کمیسیون محیط زیست پیگیری این موارد است ، در هفته اینده کمیسیون حمل و نقل اولویت های کاری خود را عنوان خواهد کرد که موضوع آلودگی هوا اولین اولویت این کمیسیون است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز