قتل در جاده مشهد - تهران

۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۱:۳۷:۰۸
کد خبر: ۶۲۴۰۰۴
قتل در جاده مشهد - تهران
معاون اجتماعی پلیس پایتخت از دستگیری عامل قتل یک راننده خودروی کرایه در پارک شهر تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، معاون اجتماعی پلیس پایتخت از دستگیری عامل قتل یک راننده خودروی کرایه در پارک شهر تهران خبر داد.

سرهنگ مراد مرادی معاون اجتماعی پلیس پایتخت با اعلام خبر فوق‌ اظهار داشت: ظهر امروز فردی طی تماس با سامانه 197 اعلام کرد که فردی که مرتکب قتل شده هم اینک با لباس تیره رنگ در پارک شهر حضور دارد.

معاون اجتماعی پلیس پایتخت تصریح کرد: با توجه به حساسیت این خبر تیمی از ماموران کلانتری 113 بازار به محل اعزام و با پایش و بررسی، موفق به شناسایی و دستگیری متهم به قتل می‌شوند.

وی گفت: فرد دستگیر شده در بازجویی‌ اولیه به قتل یک راننده خودرو در مسیر مشهد- تهران اعتراف کرد.

این مقام ارشد انتظامی تهران بزرگ به اعترافات متهم پرداخت و گفت: متهم اعتراف کرد که اوایل همین هفته قصد داشته به تهران سفر کند که در ابتدای راه با فردی دیگر هم مسیر شده و تصمیم می‌گیرند هر دو با یک خودروی کرایه‌ای به تهران مسافرت کنند تا کرایه کمتری بپردازند که براساس همین با راننده یک خودروی سواری به توافق رسیده و در میانه راه راننده و مسافر دوم برای استعمال مواد مخدر به شانه خاکی جاده تغییر مسیر می‌دهد.

سرهنگ مرادی ادامه داد: متهم اعتراف کرد که راننده و مسافر دوم هنگام مصرف مواد با وی درگیری لفظی پیدا می کنند که در نهایت به درگیری فیزیکی منجر شده و متهم نیز با قفل فرمان به راننده حمله کرده و وی را به قتل می‌رساند.

معاون اجتماعی تهران افزود: متهم گفته که مسافر دوم، جسد راننده و خودرواش را در جایی از بیابان پنهان کرده و همراه وی با اتوبوس به تهران آمده‌اند و دقایقی قبل از دستگیری وی به بهانه تماس با منزل خواهرش از متهم جدا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی پایتخت است.

 

نظر شما